Rundal Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei hei. Skal til å sette meg opp et lite "hjemmenettverk". Har en stasjonær pc, som er fullt brukendes, men som alikavel ikke er i bruk. Denne har forholdsvis stor harddisk, tenkte derfor jeg skulle bruke denne som er plass der jeg kan laste ned musikk, film, etc...men uten at jeg fysisk bruker maskinen(skjønner?). Og denne pc'en skal også fungere som printerserver, slik at jeg får gjemt bort printer og den stasjonære pc'en... Slik at jeg stort sett bruker min bærbare pc til det meste, men "gjennom" den stasjonære. Dette skal jeg altids klare å få til selv ved hjelp av xp's egne program(tror jeg), MEN! Kunne også tenke meg en mulighet til å ta kontroll over den stasjonære pc'en med min bærbare(noe remote computer opplegg...). Noen som vet hvordan jeg skal få til dette? Har: 1 stasjonær pc 1 bærbar pc Linksys router Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sjekk litt her På denne linken så finner du sikkert noe som får tingene dine til å virke slik du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå