audda Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Yes, nå har vi fått det til. Tusen takk for all hjelp - spesielt til norbat som har holdt ut så lenge Ser ut som om f-secure tok det siste som var igjen. I tillegg til alt det jeg har fått råd om har jeg vært gjennom denne noen ganger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3&s=hardware.no Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flott, audda Problemet med en del av dagens 'infeksjoner' er at de har begynt å bruke såkalte Rootkit, som ikke blir oppdaget ved 'vanlige' scanning. Noen antispywareprogrammer har nå begynt å sjekke etter dette, men det er vel et kappløp, som vanlig. Du bør nå 'nullstille' systemgjenopprettingen en gang til for å være sikker på at du ikke blir infisert ved en evt. gjenoppretting. Lag deg deretter et nytt gjenopprettingspunkt manuelt. Får du problemer igjen, vet du hvilket forum du skal henvende deg til Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 OMG, har lest hele denne tråden... Hjelp! håper ikke jeg kommer til å få så mange problemer når jeg skal ta til å rense en maskin jeg ikke kommer på nett med (blir redirekta til localhost) xxxx Krysser fingrene her.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå