avo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Argh ! Død PC med XP, nekter å boote i safemode etc. Booter fra XP CD og kjører recovery console for å kjøre en manuell recovery. (Kopiere ut filer fra \system volume information\_resto..... ) Men - når jeg skriver cd system~1 får jeg access denied ! Noen gode tips om hvordan i he... jeg skal få tvunget maskinen til en restore ? Mangler for sikkerhets skyld CDn jeg har innstallert fra, selv om jeg har lisensen i orden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mangler for sikkerhets skyld CDn jeg har innstallert fra, selv om jeg har lisensen i orden. Kommer an på CD-en, SP1 eller SP2 eller home eller pro osv.. Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Mangler for sikkerhets skyld CDn jeg har innstallert fra, selv om jeg har lisensen i orden. Kommer an på CD-en, SP1 eller SP2 eller home eller pro osv.. 8032875[/snapback] SP2 , XP pro engelsk. Betyr det at jeg må ha en XP CD med SP2 ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mangler for sikkerhets skyld CDn jeg har innstallert fra, selv om jeg har lisensen i orden. Kommer an på CD-en, SP1 eller SP2 eller home eller pro osv.. 8032875[/snapback] SP2 , XP pro engelsk. Betyr det at jeg må ha en XP CD med SP2 ? 8033143[/snapback] Du bør bruke samme CD-en til systemgjennoppretting som du brukte til installering. Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Mangler for sikkerhets skyld CDn jeg har innstallert fra, selv om jeg har lisensen i orden. Kommer an på CD-en, SP1 eller SP2 eller home eller pro osv.. 8032875[/snapback] SP2 , XP pro engelsk. Betyr det at jeg må ha en XP CD med SP2 ? 8033143[/snapback] Du bør bruke samme CD-en til systemgjennoppretting som du brukte til installering. 8033178[/snapback] Joda, det ville ha vært hyggelig om jeg kunne det, men som jeg skrev først har jeg ikke denne. Mener det var en med SP1, men nå er det SP2 på maskinen... Er det på grunn av feil CD jeg ikke får access til denne mappen ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Er det på grunn av feil CD jeg ikke får access til denne mappen ? Mest sannsynlig ja... Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Er det på grunn av feil CD jeg ikke får access til denne mappen ? Mest sannsynlig ja... 8033569[/snapback] Argh - 9 forskjellige orginale CDer, og et par mindre orginale - samme resultat - access denied ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå