Hans Olav Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Intro for årets The Gathering er sluppet fra www.gathering.org Jeg syntes introen var ganske bra lagd, og den sangen som var i den, den kommer sikkert til å bli den sangen de spiller 3452 ganger i løpet av The Gathering fra scenen. Gleder meg som en bjørn til årets TG Hva syntes du om introen, så vidt jeg vet har de ikke lagd introer fra de andre årene, men kan hende jeg ikke har fulgt så godt med. Introen kan lastes ned her: http://www.pouet.net/prod.php?which=29893 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nice! Gleder meg sykt til årets (og mitt første) TG! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ganske kul intro må jeg si, selv om jeg kanskje ikke skal på TG... Er den sangenegenkomponert, noen som kan navnet på den? Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har sett biler stappfulle av stoler, tastaturer og brett med battery på vei opp til hytta når vi kjører forbi vikingskipet. lurte bare på om det er noen jenter som kommer dit også? Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Var der ifjord, var overaskende mange jenter der. Trodde det ikke var så mange jenter som dro til tg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 TG ja, har kjøpt 1,5 billetter (litt bedre plass å boltre meg på). Gleder meg til mitt tredje TG på rad! Denne låten ble mye spilt under TG06 - "Hvem er Arne" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå