eirikch Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Vi har no satt opp vår grense på hvor mange bruker vi kan ha, pga. stog pågang. Så no er flere velkommen til norge.no-ip.com:1414 Det var litt problemer mens vi satt opp grensen. Men de er fikset og det har vært litt mye feil no med en gang, men det er for at vi startet serveren for bare 3timer siden. Vi begkalger meget.... norge.no-ip.com:1414 på dc takkler alle dc utgavene Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Har vi glemt å pusse brillene? Trenger du en ren ip, så kjør ping eller tracert på dns-adressen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 00:10, skrev obese:det er ikke akkurat nm i iq å poste serveren og sånt her...purken driver å tar alle mulige slags warezfolk over hele verden.... Purken kan ikke akkurat gjøre noe uten en viss mengde bevis eller konkrete mistanker (disse er ikke elementære). Dette er da ingen politistat. Og det at man har en dc-hub impliserer ikke direkte ulovlig virksomhet. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-08 00:53 ] Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 norge.no-ip.com:1414 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Dont push it eirikch! Du kan bli kicket hvis du bumper for mye. ett lite tips only :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 men i svarte skitt for en fjortis admin her da. blir banna fordi jeg laster ned fra han, han ber meg la være ellers bannet han meg... jeg er da for skitt ikke tilstede og SER nedlastningene mine hele tiden, så når jeg hadde spist middag var jeg banna.. FORDI JEG LASTET NED FRA HAM. for en løk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Var det denne [e]man? Den karen burde absolutt ikke vært OP, nei. Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 *** Connecting to norge.no-ip.com... *** Connection refused by target machine :sad: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Maskinen er sikkert skrudd av eller.no Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 *** Connecting to norge.no-ip.com... *** Connection refused by target machine *** Connecting to norge2.no-ip.com... *** Connection refused by target machine Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 22:45, skrev normal:men i svarte skitt for en fjortis admin her da. blir banna fordi jeg laster ned fra han, han ber meg la være ellers bannet han meg... for en løk Nå deler admin's veldig sjeldent men når han først deler så kan jo han ikke drive å kicke folk pga at noen laster fra han. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 LOOOOOL Maskinen slått av lool, det skulle ha gjort seg... får sikkert byggd en stor hub da..... Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Var det denne [e]man? Den karen burde absolutt ikke vært OP, nei. eksakt Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 HAHAHAHAHA ler av alle dere patetiske folk som surrer med DC hubber!!! HAHAHA noen som vet om en bra dc hub eller?? Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 vault.servebeer.com Mye mer seriøs Norsk hub med over 100 brukere. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Kommer egentlig ikke inn jeg da.. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det skal holde å slenge på :1414 etter adressen? Trenger ikke forandre porten i settings? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå