Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe? (RC)


pcpcpc

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal begynne å kjøre rc-bil på bane. Har kjørt VELDIG mye rc før så jeg trenger en som går fort og som er veldig god til å hoppe med! :p

Har sett mye på denne. Er det noen som har erfaringer med den? Eller andre forslag som er omtrent like bra? Pris: Max. 3000,-

 

Takk på forhånd for svar! :D

 

Halvard

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal begynne å kjøre rc-bil på bane. Har kjørt VELDIG mye rc før så jeg trenger en som går fort og som er veldig god til å hoppe med! :p

Har sett mye på denne. Er det noen som har erfaringer med den? Eller andre forslag som er omtrent like bra? Pris: Max. 3000,-

 

Takk på forhånd for svar! :D

 

Halvard

8032319[/snapback]

 

Hei!

Vet ikke om du allerede har kjøpt bil, men litt ut i fra erfaringen din og om du kan legge til noen hundrelapper så får du en SYK bil i denne:

 

http://www.teknisk-hobby.no/shopelement.as...17649&pid=18748

 

Den er som du ser drevet av nitro (du skrev ikke at det måtte være elektro), går ca 80 km/t og er spesielt laget for stunts og hopping som du etterlyste. Bare se på videoen på samme siden og sjekk denne omtalen (du finner også en bedre video her):

 

http://www.rcuniverse.com/magazine/article...?article_id=816

 

Har selv kjørt denne bilen - er i ferd med å kjøpe den, jeg kan garantere MYE moro. Den tåler masse juling og Schumacher er dønn seriøse i produksjonen, service og deler. Bilen har en litt svak styre-servo for en så kraftig bil, men kan fort erstattes til en sterkere for en grei pris.

 

 

Dersom du MÅ holde deg under 3000,- så kan du lete litt rundt på siden til Teknisk Hobby.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...