DannyVice Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 http://kingsize.no/kingsize/index.php?acti...ad&id=5016&sc=2 Hva har vi av forhåpninger? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg forventer at han leverer ett av årets album...og ifølge han selv, så er det jo verdt ventetiden, så vi får se da. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg blir ikke veldig overrasket om det ikke kommer likevel. Får håpe det ikke skuffer når det først kommer da. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dette kunne du jo ha tatt i hip hop-tråden, siden du ikke gidder å lage et mer gjennomført førsteinnlegg. Men la gå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dette gleder jeg meg til Får satse på at han ikke skuffer. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dette gleder jeg meg til Får satse på at han ikke skuffer. 8032783[/snapback] Gleder meg vilt til dette her, og dre skuffer ikke. Forventer mye fete beats med gode westcoast rappere Og ja forventer at det blir et av om ikke årets beste album... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Han kan jo ikke skuffe med Detox, etter alle årene han har brukt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå