tørrfisk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tror nok i hvertfall at det kommer til PC etter en stund, som alle andre bedrifter er de jo interessert i å tjene mest mulig penger og kan derfor ikke utelukke det største konsumermarkedet. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De bør jo iallefall komme med det til Nintendo Wii, slik man kan bruke den fancy kontrollen til å styre lasersverdet! Da har jeg lyst på Wii iallefall! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) De bør jo iallefall komme med det til Nintendo Wii, slik man kan bruke den fancy kontrollen til å styre lasersverdet! Da har jeg lyst på Wii iallefall! 8122992[/snapback] KREMT LYSsverd *rapportert* De har allerede sagt ifra om at det skal komme et spill til Wii, det blir nok spillet som selger konsollen til meg! Endret 10. mars 2007 av tørrfisk Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De bør jo iallefall komme med det til Nintendo Wii, slik man kan bruke den fancy kontrollen til å styre lasersverdet! Da har jeg lyst på Wii iallefall! 8122992[/snapback] KREMT LYSsverd *rapportert* 8123037[/snapback] Tenkte faktisk på hva jeg skulle skrive der, og valgte lasersverd fordi det var det jeg sa når jeg var liten. Sier det egentlig ennå. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Sjekk spesial effektene her da Kunne desverre ikke linke til filmene på siden. http://www.lucasarts.com/games/theforceunl...technology.html Endret 5. april 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hadde jo vært perfekt med et Star Wars spill til Wii. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) De bør jo iallefall komme med det til Nintendo Wii, slik man kan bruke den fancy kontrollen til å styre lasersverdet! Da har jeg lyst på Wii iallefall! KREMT LYSsverd *rapportert* 8123037[/snapback] Derfor sier jeg "lightsaber" som det egentlig heter Endret 6. april 2007 av Amored Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har både PC og ps2 og med dem skal det liksom gå an å kjøpe alle spillene vel. vis jeg finner et bra spill som ikke går til playstation2 da går det liksom til PC eller omvendt men at vi må begynne og spare penger fordi vi må kjøpe en ps3 eller xbox 360 bare fordi de nyeste spillene ikke kommer til ps2 eller PC. det er sugent. Jeg er vel ikke en så ivrig PC spiller fordi jeg bare spiller AVP2 og SW kotOR2 på pcen men alikevel planlagt og kjøpe SW the best of pc snart og jeg begynner og bruke pcen mer og mer. derfor er det bare tull at de skal slutte og selle PC spill når kansje fler og fler begynner med PC spill med CD jeg støtter fult de som sier at vi burde ha alle spill til alle konsoler Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det noe rart at de ikke vil gi ut nye Star Wars spill til PC? Grunnen til at de drar Star Wars og Indiana Jones vekk fra PC må jo åpenbart være pga at folk ikke greier å kjøpe spillene. Jeg går ut ifra at konsoller har langt færre piratkopier enn det PC har. Uansett er jeg ganske sikker på at spillet blir å komme til PC. Har vært på det offiselle forumet for spillet, og jeg har aldri sett Star Wars fansen så forbannet over at et spill ikke kommer til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå