sNiPeR dUdE Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Kjøpte den nå i slutten av november, men fikk problemer med en gang. Skjermen vil ikke vise noe bilde den er helt svart. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hva med å poste litt mere informasjon med hva du har prøvd, Og ikke glemm å opplyse vilket system du har? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg har prøvd med en annen skjerm.. Så det er ikke skjermen, men er det kanskje skjermkortet eller hovedkortet?? eller kan det være noe annet?? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Og hva mener du med system?? Mener du operativsystem?? Det er xp home norwegian Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Du, kan ikke forvente at noen klarer og hjelpe deg når du ikke gidder og gi noe informasion. Du for finne ut av problemet selv da kansje. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: sNiPeR dUdE skrev (2002-12-07 21:28):Og hva mener du med system?? Mener du operativsystem?? Det er xp home norwegian Eg mener hvilket hovedkort/cpu/skjemkort/ram/os osv. Alt som du har av hardware på pc'en din. Du kan lage en signatur. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hvis du har prøvd med en annen skjerm kan vi utelukke at det er den som er problemet. Pc en går på? I så fall ville jeg sjekket om skjermkortet står ordentlig i, og så prøvd med ett annet hvis det ikke hjalp. Men hvis ikke systemet starter opp har du ett større problem. Men det er en fordel om vi får vite: Vilket hovedkort du har Skjermkortet Prossesoren PSU(strømforsyningen) Minnetrypen Hardisk Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 har noe greie på dette med en kabel ut fra min pc, til video. jeg har en fordeler som spilter kablen ut slik at jeg både kan se koble til TV og video. vet noen hva slags kabel jeg skal bruke fra splitteren til videoen p.s ikke s-video kabel. noen ideer? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 har noe greie på dette med en kabel ut fra min pc, til video. jeg har en fordeler som spilter kablen ut slik at jeg både kan se koble til TV og video. vet noen hva slags kabel jeg skal bruke fra splitteren til videoen p.s ikke s-video kabel. noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå