UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sony Europe just keeps sending in more and more press releases, dealing with the upcoming PlayStation 3 launch in PAL territories on March 23. But unlike last week's despicable announcement that the PS3 would be less compatible with PS2 games in Europe, today we finally have a good news speculation for those of you planning to buy the console, and living in Europe, Australia or other PAL territories. The first of today's communiques deals with the pricing of the first-party games available at launch, either as full disc-based titles (namely Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Formula One Championship Edition, Ridge Racer 7 and Genji: Days Of The Blade), or gamelings downloadable via the PlayStation Network (such as BlastFactor, flOw and Tekken 5: Dark Resurrection). The recommended retail price for each of Sony's five disc-based launch games will be €59.99 (£39.99, AUD 99.95, NZ 109.95), while the downloadable games will cost between €2.99 to €9.99, depending on the specific title (and apparently only "for an introductory period"). But moving on to their second press release, this is where the fun begins. While announcing that Gran Turismo HD Concept will be freely downloadable from day one via the PlayStation Network, Sony also slipped a hint that even more Gran Turismo goodness would follow later this year. As far as we're concerned, that means Gran Turismo 5 (which was previously thought to come out in 2008). But feel free to judge for yourself from these two quotes: "A big year for Gran Turismo starts with a free download for PS3 owners" "We can't say too much right now, but it's going to be a big year for this title; Gran Turismo HD Concept is just the beginning." For now, however, here are some sure things about Gran Turismo HD Concept as provided by Sony, who point out a couple of "firsts" for the series in this version: "Players start with one car on the Eiger Nordwand track in the Swiss Alps. When the track is completed within the time limit, another car is unlocked. There are nine further cars to unlock in this way, including a Ferrari 599 - the first time a Ferrari has appeared in Gran Turismo. In another first, Gran Turismo HD Concept's Time Trial will bring into effect the first Gran Turismo online rankings system. For the first time, players will be able to track who the best Gran Turismo driver is - and we expect a lot of dedication to be put in." Dette betyr kanskje at det er en mulighet for at Gran Turismo 5 kommer i 2007? Men så har Gran Turismo spillene en tendens til å bli forsinket. Kilde Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tviler på at det kommer i år. Forza 2 ble jo forsinket, så da kan jo dette også bli det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Dette betyr kanskje at det er en mulighet for at Gran Turismo 5 kommer i 2007? Men så har Gran Turismo spillene en tendens til å bli forsinket. Hva du snakker om? jeg spiller enda GTmobile på PSPen min. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hehe GTMobil? Hvorfor ikke spille GT2 på psp? Funker bare fint det Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hehe GTMobil? Hvorfor ikke spille GT2 på psp? Funker bare fint det 8032196[/snapback] Kjører som juling det Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Med GT-spillenes tidligere trackrecord så tviler jeg sterkt på at vi vil se noe GT5 før tidligst høsten 2008. Husk at utvikleren også vil ha flest mulig konsoller på markedet før spillet slippes. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Med GT-spillenes tidligere trackrecord så tviler jeg sterkt på at vi vil se noe GT5 før tidligst høsten 2008. Husk at utvikleren også vil ha flest mulig konsoller på markedet før spillet slippes. 8032601[/snapback] Husk at de har forkastet 2 - TO releases (PSP og HD) Ut fra det tror jeg at Polyphony hat fått beskjed av sjefen sjøl om å lage noe som selger PS3'er, og det STRAKS!! Endret 26. februar 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ahh - jeg glemte jo at de var Sony-eid Ja da har de nok klampen i bånn om dagen vil jeg tro. GT5 er utvilsomt en 'system-seller' som bør på markedet så snart som mulig. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Husk at de har forkastet 2 - TO releases (PSP og HD) Ut fra det tror jeg at Polyphony hat fått beskjed av sjefen sjøl om å lage noe som selger PS3'er, og det STRAKS!! Er psp versjonen forkastet igjen? :\ synes denne hopper frem og tilbake. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har vi flaks kommer GT 5 ut til PS4, hehe. Skal vel lete lenge etter en serie som blir mer utsatt en GT serien. Går liksom ikke ann å glede seg til GT før det står i hylla. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Husk at de har forkastet 2 - TO releases (PSP og HD) Ut fra det tror jeg at Polyphony hat fått beskjed av sjefen sjøl om å lage noe som selger PS3'er, og det STRAKS!! Er psp versjonen forkastet igjen? :\ synes denne hopper frem og tilbake. 8032801[/snapback] De har portet GT4 til PSP, men releasen lar vente på seg.. Jeg tror at PS3 versjonen er på langt prioritert.. GT5 er spillet som vil skubbe PS3 ut av dørene.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Husk at de har forkastet 2 - TO releases (PSP og HD) Ut fra det tror jeg at Polyphony hat fått beskjed av sjefen sjøl om å lage noe som selger PS3'er, og det STRAKS!! Er psp versjonen forkastet igjen? :\ synes denne hopper frem og tilbake. 8032801[/snapback] De har portet GT4 til PSP, men releasen lar vente på seg.. Jeg tror at PS3 versjonen er på langt prioritert.. GT5 er spillet som vil skubbe PS3 ut av dørene.. 8032840[/snapback] ....og ned i søppebøtta neida, tror nok GT5 vil selge et par milioner konsoller alene. Viss det lover opp til forventningene folk har. Men ser frem til GTHD i mars jeg. Blir nok bra det og. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ja det er ikke lenge til nå .. på torsdag er det 23 dager og .. 21 dager er 3 uker Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) ja nå kan du glede deg fanboy! Kommer du på det ukentlige Sonyfan møte i Trondheim! Lørdag klokken 2200! Avean, du, jeg, fhj, bromlex og masse andre flotte sonyfanboys Obs, hver Sonyboy må ta med minst 2 xbox 360 fans og en wii fan, disse skal ofres til Sony senere på natta! Endret 26. februar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jeg liker både 360 og wii. Vil det være stor bakgrunnskjekk på meg da? Kan jo være spion. Kanskje jeg skal lage PS3 song 2?? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Hehe! Du vil bli tortuert i flere timer! Mest sannsynlig blir du tvunget til å spille pacman i 10 timer. Hvis du ikke da er klar til å gi din evige troskap til Sony vil du bli ofret sammen med resten av gjengen Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ja nå kan du glede deg fanboy! Kommer du på det ukentlige Sonyfan møte i Trondheim! Lørdag klokken 2200! Avean, du, jeg, fhj, bromlex og masse andre flotte sonyfanboys Obs, hver Sonyboy må ta med minst 2 xbox 360 fans og en wii fan, disse skal ofres til Sony senere på natta! 8033634[/snapback] Hahaha.. Vi ofrer de som "ikke er med oss i dag" først.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hehe men la oss snakke litt gt er nå da... kanskje komme med noen forhåpninger og sånn .... jeg for min del håper på skader.. men som kaznouri sier vi kan ikke lage skade modeller uten lov fra bil selskapene...også håper jeg på intrerior wiew og like mange eller fler biler en gt4... men jeg tror det er mer realistisk og tro at antallet biler vil ende på rundt 300-350 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ja nå kan du glede deg fanboy! Kommer du på det ukentlige Sonyfan møte i Trondheim! Lørdag klokken 2200! Avean, du, jeg, fhj, bromlex og masse andre flotte sonyfanboys Obs, hver Sonyboy må ta med minst 2 xbox 360 fans og en wii fan, disse skal ofres til Sony senere på natta! 8033634[/snapback] Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 ja nå kan du glede deg fanboy! Kommer du på det ukentlige Sonyfan møte i Trondheim! Lørdag klokken 2200! Avean, du, jeg, fhj, bromlex og masse andre flotte sonyfanboys Obs, hver Sonyboy må ta med minst 2 xbox 360 fans og en wii fan, disse skal ofres til Sony senere på natta! 8033634[/snapback] 8034021[/snapback] Blir det utdeling av Bravia 40 tommere denne gangen også? Det har blitt så mange på meg etterhvert at jeg har bytta ut baderomsspeilet med en 40 tommer og webcam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå