varmit Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg er ute etter en ATV til fremkomst i terreng, og litt gøy kjøring Jeg har desverre ganske liten peiling innen emnet, så jeg kunne trenge litt råd fra folk som kan det! Jeg har kjørt 50cc ATV-er før, men synes disse er noe slappe. Men en 150cc må da være mer en nok kraft til mitt bruk? Og, noen som vet om det er muligheter for å registrere 150cc-ere? Jeg vil helst ikke bruke mer en 12-15000kr på ATV-en min. Har sett litt på denne ATV-en her, hva tror dere om det? Jeg går i niende klasse, og trenger ikke et uhyre av en ATV. Noe viktigere er at det faktisk er av litt kvalitet! Endret 2. mars 2007 av varmit Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvor gammel er du?.. Jeg er selv 13 og ble ambefalt minst 200ccm av en som driver avt-butikk... Den du har fra finn.no der er jo en Japan atv... Som jeg har hørt at er kvalitet for en liten stund så ryker det deler og umulig å få tak i.. Hverfall det jeg har hørt da.. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Er ca 50kg Mulig de er av noe dårlig kvalitet ja...Andre med erfaringer? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 *Jeg er 14 år. Har også linket til en annen i førsteposten min, noen med meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå