langtongting Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vær så snill å hjelp! Jeg klarte å slette savegame mine da jeg skulle slette gamle eloader. Ikke tenkte jeg over at savegame-mappene lå i samma mappe. Er lite gira på å gjøre alle oppdraga om igjen. Har noen av dere savegame rundt: "Umberto Robina" Siste mission jeg husket var at jeg beskyttet noen mot angrep mens de lastet noe ombord i bilene. Ender med at Umberto Robina får kontroll over little havanna. Noen som har et savegame fra rundt her? På forhånd takk Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Googlet litt og fant denne siden. Vet ikke hvor i spillet disse filene er, blitt en stund siden jeg spillte VC. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Googlet litt og fant denne siden.Vet ikke hvor i spillet disse filene er, blitt en stund siden jeg spillte VC. 8036302[/snapback] De er nok for PC. Men jeg tror jeg har en ekstra saving som ikke er så veldig langt ute i spillet. Kan laste den opp edit: Hadde vist ikke alikevel. Ferdig med siste oppdrag på begge savene. MEN, jeg fant denne. Da starter du på 2. øya, men ingen av oppdragene der fullført. Tror ikke det er så mange oppdrag du går glipp av da. Flere saves Endret 27. februar 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Googlet litt og fant denne siden.Vet ikke hvor i spillet disse filene er, blitt en stund siden jeg spillte VC. 8036302[/snapback] De er nok for PC. Men jeg tror jeg har en ekstra saving som ikke er så veldig langt ute i spillet. Kan laste den opp edit: Hadde vist ikke alikevel. Ferdig med siste oppdrag på begge savene. MEN, jeg fant denne. Da starter du på 2. øya, men ingen av oppdragene der fullført. Tror ikke det er så mange oppdrag du går glipp av da. Flere saves 8036663[/snapback] Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå