jenzen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Jeg har en Saab 900 cabriolet som er stylet, men hadde dessverre et lite uhell når det snødde på det værste. Det som skjedde var at jeg brakk av bakfangeren og frontfangeren ble knekt i midten. Bilen er veldig senka, så dette var nok grunnen til at det skjedde. Jeg er på utkikk etter noen nye stylingdeler, men er ikke helt sikker på hvem/hvor jeg skal bestille slike tinger, og lurte da på om dere kunne komme med noen forslag evt erfaringer fra hvor dere har bestilt. Eneste jeg trenger er da bakfanger og frontfanger, da sideskjørtet er intakt og ser bra ut. 18" felger har jeg også, så det er vel kun front- og bakfanger jeg er på utkikk etter. Siden jeg skal selge den mot våren, trenger jeg altså disse delene fort, slik at jeg får fikset den opp finest mulig. Innvendig er det både innebygd ps2, tv, 2x forsterkere, 1x 15" sub og en vanvittig bra mp3-spiller (active matrix system) Skal prøve å legge opp noen bilder etterhvert. På forhånd, takk for hjelpen! Mvh, Stian Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du kan prøve og finne brukte Saab 9-3 fangere, dei ser masse beire ut på 900. Nye "styling" fangere finner du her : www.speedpartsnorway.no Er ikkje alle fangerene som er like fine men Men skal du selge? Bilder? Lenke til kommentar
jenzen Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Du kan prøve og finne brukte Saab 9-3 fangere, dei ser masse beire ut på 900. Nye "styling" fangere finner du her : www.speedpartsnorway.no Er ikkje alle fangerene som er like fine men Men skal du selge? Bilder? 8041807[/snapback] Takk for svaret! Ja, skal selge den etterhvert, da jeg flytter til utlandet for å gå på skole, men det blir ikke før til våren iallefall at det blir aktuelt å selge Skal få lagt opp bilder fortest mulig, slik at du får sett den Lenke til kommentar
jenzen Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Flott gleder meg 8071637[/snapback] Her er noen bilder, sorry - dårlig kvalitet, men det kommer mer så fort jeg får ordnet kameraet mitt. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Meld deg inn i klubben: www.saabturboclub.net Nydelig bil forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå