Gå til innhold

Ny gaming pc, rundt 9000 ,-

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

På tide med en ny spill data. Jeg har følgt litt med på hva som er "inn", men jeg vet rett og slett ikke hva som holder til mitt bruk.

Dette er specsa jeg til nå vil ha:

Prossesor: Core2Duo ?

Ram: Minst 1 GB

Skjermkort: 8800 GTS(?) 320 mb

Vil også at det følger med Vista.

Trenger verken skjerm, mus eller tastatur.

Jeg vet ikke hva dette vil koste, men billigst som mulig. Rundt 9000 ,-

Helst billigere hvis mulig. Vet ikke hva det koster for det jeg har listet lenger opp.

Så, hvis noen kan lage ett oppsett til meg så hadde det vært flott! Evig takknemlig :innocent:

Hvis det er noe mer dere trenger å vite, så si ifra.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har sett på det oppsettet, men det var uten Vista, så ble vel en god pris høyere :p Men hvis ingen linker til et lignede oppsett eller lager et til meg, så får jeg prøve selv. Tror ikke det går så bra da :)

Lenke til kommentar

Jaja fikk satt sammen et oppsett da, men vil anbefale at du legger til 400 kr og får en mye bedre prosessor! Du har heller ikke sagt ifra hvor stor harddisk du trenger eller om du trenger kabinett/PSU har lagt ved allt her.... men du bør legge ved litt ekstra for Denne CPUen. Strømforsyningen er også kanskje i minste laget.

Hovedkort: ECS

Skjermkort:Asus 8800GTS

Ram:Twin Mos

harddisk: Samsung 160Gb

Kabinett/PSU:Rebel R540

Prosessor: Intel c2d E6300

Pris: 9 066,-

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det så ut som ett veldig fint oppsett! Kan godt legge i litt ekstra ja, så kjøpe den CPU'en du linket til. Var også Vista Home Premium jeg var ute etter!

Tusen takk! Det oppsettet holder vel til en god del spill?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Forslag

Kanskje dette funker ;)

Kødd med link som vanlig  :whistle:

8042826[/snapback]

Det så også veldig bra ut. Kan enda spytte i litt penger å oppgradere CPU'en til 6400! Tusen takk for oppsettet! :thumbup:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

*** Det er uheldig å kuppe slike tråder hvor en trådstarter spør om et eget oppsett. Da det svares til flere på samme tid, til forskjellige brukere med samme ønske - blir det fort vanskelig for den som opprinnelig startet tråden å skille ut hvilke innlegg som er til han, og hva som er til andre.. "Kupp-innlegg" fjernet! ***

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...