Gjest Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg driver å skal søke på videregående-skole om dagen, og har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg skal ta. Har litt lyst å gå medium og kommunikasjon, men jeg har merket meg at det er en del fag du ikke får der i forhold til studieførebuende utdanning (almen).. Du mangler f.eks. Religion og etikk, Historie og Geografi.. Er dette noe man kommer til å få slite litt for med tanke på videre utdanning etter videregående? -adivass Lenke til kommentar
streeter Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nei, det du mangler som er av betydning er jo realfagene... Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fullfører du 3 år på medier og kommunikasjon (påbygging 3. året, null problem) får du studiekompetanse. Ergo det samme som almenn, eneste du ikke da kans tudere videre er ingenør, lege, osv (dette må du ta et tillegkurs for å studere videre) Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 drit i media... kjør på med allmen. du kommer mye lenger med det Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du er i noen som helst tvil, gå for allmen. Da holder du fortsatt alle "dørene" åpne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå