magnus3222 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har en gammel mercedes 190 2,3 8v med defekt bensinpumpe. Ny pumpe koster mer enn hele bilen er verdt så lurte på hvilke alternativer jeg har. Hva vil f.eks skje om jeg setter på en pumpe til forgassermotorer fra biltema? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det går ikke.Du må ha en pumpe som gir minst 6 bar.De er ikke så dyre nye,men du kan jo få tak i en brukt? Lenke til kommentar
magnus3222 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Det går ikke.Du må ha en pumpe som gir minst 6 bar.De er ikke så dyre nye,men du kan jo få tak i en brukt? 8032476[/snapback] Hvor kan jeg få tak i det da? Høgger'n skulle ha 1250kr for original brukt og mekonomen selger de for ca 2000. Er ikke så mye, men når du tenker over at jeg ga 1500 for hele bilen så blir det en del. Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du kan jo sjekke om noen har pumpe her : www.bruktbildeler.com Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 om pumapa gir 6bar er helt urelevant, bare å blokkere utgangen det så gir den jo masse, derimot, skal den flowe så å så mye, og det har ingenting med trykk og gjøre. er det tank pumpe eller ligger den på utsiden? tankpumpe bør du kjøpe på ebay, søk på walbro. er det ekstern pumpe så har biltema pumpe til bmv m5, den skal jo holde Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 om pumapa gir 6bar er helt urelevant, bare å blokkere utgangen det så gir den jo masse, derimot, skal den flowe så å så mye, og det har ingenting med trykk og gjøre. er det tank pumpe eller ligger den på utsiden? tankpumpe bør du kjøpe på ebay, søk på walbro. er det ekstern pumpe så har biltema pumpe til bmv m5, den skal jo holde 8044820[/snapback] "Tror jeg" hadde passet inn mange plasser i dette inlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå