Gå til innhold

Gult flimmer i Battlefield 2142Demo

Rambo82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Det ser ut som dette er et programproblem. Kanskje en idé å installere spillet på nytt, og installere nyeste patch?

8031493[/snapback]

:hmm: Glemte å si at dette er demoen..

Hakker også sykt med 2x antialiasing og medium på grafikk(1024x768) når jeg går ned gangen i Titanen. Klarer ikke dette kortet medium engang eller?

Er det den nyeste driveren som kan gjøre det? (Forceware 97.92)

Lenke til kommentar

Demoen er gammel og dårlig skrudd sammen. Var vel også et problem med Dual Core processorer på den, om jeg husker riktig. Hadde veldig choppy gameplay på demoen, men spiller smooth på retial versjonen med patch 1.20. Skulle ikke forundre meg om demoen lager problemet du har også.

Lenke til kommentar
Demoen er gammel og dårlig skrudd sammen. Var vel også et problem med Dual Core processorer på den, om jeg husker riktig. Hadde veldig choppy gameplay på demoen, men spiller smooth på retial versjonen med patch 1.20.  Skulle ikke forundre meg om demoen lager problemet du har også.

8031591[/snapback]

Ja jeg får vel kjøpe hele spillet da.. men er jo surt om samme skjer da..

Lenke til kommentar
Demoen er gammel og dårlig skrudd sammen. Var vel også et problem med Dual Core processorer på den, om jeg husker riktig. Hadde veldig choppy gameplay på demoen, men spiller smooth på retial versjonen med patch 1.20.  Skulle ikke forundre meg om demoen lager problemet du har også.

8031591[/snapback]

8031616[/snapback]

Støtter denne løsningen jeg også. Har hørt at det er mye tull med demoen ang ytelse og stabilitet. Så det vil løse seg med å kjøpe spillet og innstallere det samt nyeste patch.

Når til og med jeg klarer spillet på full guffe uten problemer, så burde iallefall du klare det også.

Lenke til kommentar

8031591[/snapback]

8031616[/snapback]

Støtter denne løsningen jeg også. Har hørt at det er mye tull med demoen ang ytelse og stabilitet. Så det vil løse seg med å kjøpe spillet og innstallere det samt nyeste patch.

Når til og med jeg klarer spillet på full guffe uten problemer, så burde iallefall du klare det også.

8031649[/snapback]

ja burde klart alt på fullt ,men kansje ikke i 1600x1200 modus men.. Prøvde med alt på MAX ,men da hakket det noe inn i granskauen.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp spillet fra EA Link, altså på nett. Jeg får ikke åpnet spillet engang.

Jeg sendte mail til EA, den 7. Januar, og har enda ikke fått svar. Kjøp spillet på CD om du skal ha full versjon.

8036143[/snapback]

kjøpte spillet på dvd idag.

Men spillet vil ikke laste inn ,trykker på snarveien,og logoen kommer opp. men så blir bildet minimert litt og så blir jeg kastet tilbake i windows..(skal prøve med nyeste patch når den er ferdig nedlastet)

Samme skjer når jeg starter Battlefield2 med 1.41 patchen.. Nå er jeg drittlei dette nye xfx 8800gts møkkakortet. Har nyeste driver på ALT. Hva i huleste er det som kan gjøre dette greiene?

Lenke til kommentar

alle spill krasjer.. startet Supreme commander.. kom opp rødt kryss og en boks som det sto: "please verify that system meets minimum specifications "

Eh? hallo.. hvis core2duo e6600 og 8800gts ikke er minimum, går jeg å legger meg.. spillte jo dette spillet igår i over 2 timer uten hakking på 1600x1200 med alt på fullt.

Endret av Rambo82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...