xdxdxd_hola_amigo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg har lett og finner ikke tab for solo til Calleth you Cometh I. Det har seg slik at jeg må lære meg den soloen fordi jeg spille den inn på en CD. Og¨å kan jeg ikke finne den noe sted, verken på de 25.000tabsene jeg har til Guitar Pro eller noen av de linkene som var på gitar tråden. Soloen er ikke så vanskelig og vi har det samme tone art som orginalen Hadde noen giddet å lage det helst til Guitar pro eller et annet program (som power tab, guitar guru) eller rett og slett skrive det her. Det hadde hvert fint hvis du tok med den synth/keyboard parten og. Solo akkordene er hvis det til noe hjelp: Resten av sang Chordsa er på Ultimate-Guitar G - G/F# G/D - Cadd9 - D - D/C - G/H - G G/D - Cadd9 - G/H - Am - Am - D - D/E - D/F# - D/F# Btw: http://www.myspace.com/valgfagbandet1 Her er noen av sangene til fjordårets CD og info om hvem vi er. Hvis du har lyst å høre resten av sangene her jeg 1 CD igjen for en 100kr På forhond takk! Endret 26. februar 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå