Macint0sh Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hva skjer med mailserveren vår? Har vært nede i to dager nå. P.S. Jeg har fått opp spillmaskinen nå. Den andre sitt hovekort er nok dødt. Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Ja, hva skjer egentlig? Frustrerende å ikke kunne sende/motta mail. Kommer ikke inn på news'en heller. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 har det skjedd noe med mailserveren til tull.no å eller de har jo slutta "SPAM" maile meg, begynner nesten å savne 30mail omdagen som jeg ikke gidder å lese, men det beste av alt er når du går inn på tull.no og kan slette abbonomentet som jeg absolut ikke har meldt meg på så går det ikke å registrere seg, bra policy :sad: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Huffda, dette hørtes ikke bra ut. Får håpe serveren snart er oppe igjen, i fungerende tilstand. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Tekniske problemer med mailserveren ja, den blir flyttet il en ny og bedre server i disse dager, sammen med en rekke av de andre søstersitene. Tar ikke lang tid før den kommer opp igjen. Dere som er medarbeidere burde vite hvor dere kan lese mer om disse hendelsene... Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg har ikke news tilgang som du vet. Mats skriver at han heller ikke kommer inn på newsen. Så det så :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 News fungerer glimrende for meg. Jeg kan nås på [email protected] når mailserveren vår ikke fungerer. Regner med at dere også har andre epost-adresser dere kan bruke i mellomtiden. Send meg en mail der med server info du bruker nå Mats, så kan vi se hva som evnt. er problemet. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå