Monna Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Fikk problem med bilen i dag... Det virker som at motoren "henger" seg opp. Når jeg trykker på gassen, så virker det som at motoren ikke reagerer. Slik er det noen sekunder, og så reagerer den på at jeg trykker på gassen og gir fart. Men like etter virker det som at den slakker på farten igjen, selv om jeg gir gass... Knotet forklart, men er det noen som skjønner hva jeg mener? Er også plaget med at bilen "henger" på tomgang. Motoren kan ligge på 2000 omdreininger når jeg har klutsjen inne f.eks i et lyskryss. Slik står den og går helt til jeg slipper klutsjen og gir gass igjen. Det nytter ikke å bare slippe klutsjen, eller å gi gass mens klutsjen er inne... må "ta løs" med bilen. Noen som har ei forklaring på dette? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Motor,modell? Er det bensin så kan det være luftmassemåler slik du forklarer,men det kommer an på motor/modell. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Motor,modell? Er det bensin så kan det være luftmassemåler slik du forklarer,men det kommer an på motor/modell. 8032497[/snapback] Det er en 1,6 gxi, bensin, 1997-modell. Blir du noe klokere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå