shagg0r Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei skal ha meg ny pc. Er travelt opptatt så har ikke tid til å spille så mye, men jeg vil helst ha muligheten til å kjøre de heftigste spillene.. Har ikke lagt ved noe skjermkort i dette oppsettet håper på at dere kan anbefale meg et bra et. Når det gjelder kjøling så har jeg noe vannkjølingsutstyr liggende som jeg tenkte å bruke.. Kommer til å klokke en del ja... Ønsker tilbakemelding på alt egentlig =) Er veldig usikker på blant annet minne og hk, har nesten ikke fått lest noenting om de. Skal kjøre raid 0 oppsett på raptor diskene... her er oppsettet: Oppsett Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei skal ha meg ny pc. Er travelt opptatt så har ikke tid til å spille så mye, men jeg vil helst ha muligheten til å kjøre de heftigste spillene.. Har ikke lagt ved noe skjermkort i dette oppsettet håper på at dere kan anbefale meg et bra et. Når det gjelder kjøling så har jeg noe vannkjølingsutstyr liggende som jeg tenkte å bruke.. Kommer til å klokke en del ja... Ønsker tilbakemelding på alt egentlig =) Er veldig usikker på blant annet minne og hk, har nesten ikke fått lest noenting om de. Skal kjøre raid 0 oppsett på raptor diskene... her er oppsettet: Oppsett 8030946[/snapback] ser bra ut det !! kan nok klokke til 3.4-3.6 uten problemer viss du har en fin cpu ! .. nok hd plass har du i værtfall! men personlig det finnes ikke no styggere kabinett en det ? ( men men ) ja , bra oppsett! kjøp et 8800gts/gtx så kan du rule gata Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) heh kabinettet betyr ikke så mye for meg... bruker heller en ekstra tusenlapp på elektronikken EDIT: Trenger hjelp med valg av strømforsyning også! Systemet mitt kommer jo til å trekke en del strøm og jeg trenger stabile spenninger ift. overklokking Vil ikke ha noe flashy greier =) Endret 26. februar 2007 av shagg0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå