Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg skal prøve å gjøre noe som har med brukere å gjøre i MySQL får jeg bare opp meldingen SELECT command denied to user '**brukernavn**'@'ti200720a080-2540.bb.online.no' for table 'user'. Gjelder om jeg bruker Query Browser eller Administrator. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Serverplassen er hos domeneshop.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logg deg inn på domeneshop.no, gå inn på det aktuelle domenet du har webhotell for, inn på webhotell, deretter Mer Info bak MySQL. Der finner du påloggingsinformasjon, og informasjon om hvilken MySQL server du skal koble deg opp mot.

Om du får koble deg opp direkte hjemmefra er jeg ikke sikker på, jeg har aldri forsøkt.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke noen problemer med å koble meg til selve databasen, det er kun når jeg skal prøve å behandle brukere at jeg får opp feilmeldingen. Men det er kanskje ikke meningen jeg skal kunne gjøre det?

8033071[/snapback]

Det er det nok ikke meningen at du skal gjøre nei. Om jeg ikke tar helt feil så er brukere server-wide i MySQL, og hadde du hatt tilgang til å opprette/endre brukere kunne du da også gitt deg selv tilgang til andres databaser hos domeneshop.

Lenke til kommentar
Det er det nok ikke meningen at du skal gjøre nei. Om jeg ikke tar helt feil så er brukere server-wide i MySQL, og hadde du hatt tilgang til å opprette/endre brukere kunne du da også gitt deg selv tilgang til andres databaser hos domeneshop.

8033219[/snapback]

Åjaa, skjønner. Så langt tenkte ikke jeg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...