Arne Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Eg kan anbefale deg Trend Micro Internet Security, det er svært bra. Eg har til no installert to vista-maskiner med det antivirusprogrammet, og det køyrer svært bra. Går flott på XP og. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kjørt selv Kaspersky i flere år på XP. Like fornøyd med det i Vista. Lenke til kommentar
Hobbyhorse73 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 F-Security fungerer også bra på Vista. Ingenting tull og jeg merker ikke at det er der før det faktisk er noen som prøver å komme inn på dataen min, og når jeg installerer programmer med Spyware. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Begge mine Windows Versjoner på hovedboksen min har PC-Cillin 2007. Fungerer i og for seg fint både i Windows 2000 og i Windows Vista, men i Windows Vista får jeg ikke noe skanne alternativ når jeg høyreklikker på en fil. Drev å spekullerte på om jeg skulle installere noe annet i Windows Vista, men vet ikke helt hva jeg skal installere enda. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har prøvd Symantec / Norton 'full pakke' NIS-2007 idag på egen maskin under Vista 32bits Ultimate Følelse = Treg/Bloatware deluxe (mulig jeg installerer den på 12 årigens (juniors PC - grunnet den komplette internet security pakka -men med bismak i munnen) Ble bare et par timer med det før jeg gikk tilbake til : Computer Assisiates (CA) AntiVirus som jeg forøvrig fikk 1.år's gratis subscribtion til. (free of charge). Endret 30. april 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå