Spartan Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Min telefon har vært til reparasjon siden 22 januar. Siden den ankom verkstedet har det stått at deler er bestilt, men ikke ankommet verkstedet ennå. Har i mellomtiden kranglet meg til en enkel lånemobil, men begynner å bli lei av å vente. Når kan jeg kreve ny telefon ? Endret 26. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Loko Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke noe endelig som er deffinert angående lang servicetid. I loven står det innen rimelig tid. Men i ditt tilfelle vil jeg av erfaring si at det begynner å bli midt i grenseland Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg måtte vente i 2mnd på min telefon(N70) men da fikk jeg til gjengjeld en ny i bytte...men dog TO MND! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg "krevde" i dag at jeg skulle få det avklart imorgen. Håper det ikke virket urimelig i forhold til hva dere syns Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Når det har gått så lang tid, kan du eller butikken ta kontakt med Nokia Customer Care på telefonnummer 22 43 00 70 og registrere en reklamasjon. Det tar ca 5 minutter og resulterer i et Case-nummer. I løpet av 1-2 dager tar Nokia en avgjørelse; i de fleste tilfeller med lang service-tid velger Nokia å sende ut en bytteenhet, altså en ny telefon. Etter et par dager får butikken tilsendt ny telefon og de kan gi den til deg. Merk at dersom butikken kun får telefon, ikke en hel salgspakke, kan de ikke uten videre gi deg en annen telefon. Hvis de i stedet får en salgspakke, er det normal prosedyre å la deg velge. Lykke til! -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå