Anita Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei :smile: Jeg er den heldige eier av en Tungsten T (kommer om noen dager) og lurer på om noen har hørt rykter om når AvantGo er klar for Palm OS 5.0?? Kanskje noen av dere erfarne brukere kan anbefale andre gode program for meg? ALL info om Tungsten er av interesse for meg.... [ Denne Melding var redigert av: Anita på 2002-12-07 20:17 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Regner med at AvantGo fungerer på tungsten også. Følger sikkert med på CD'en. Lenke til kommentar
Anita Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Desverre er ikke AvantGo kompatibelt med Palm OS 5.0 enda...... Noen som har hørt rykter om når AvantGo er klart for Palm 5.0 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Fra PalmInfoCenter.com: AvantGo for OS 5 AvantGo is currently working on a version of their software that is compatible with Palm OS 5. Current OS 5 users were surprised to find that avantgo has turned off "unsupported devices." AvantGo will send you an email when the new version is released, you must first send an email to [email protected] with "Palm5 support request" in the subject. Lanseringsdato har så vidt jeg vet ikke blitt sluppet...? Lenke til kommentar
ky Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Nå er vel dette allerede kjent, men AvangGo har en beta versjon ute som kan kjøres på Palm OS5 Den fungerer bra nok, men kunne vært bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå