Gå til innhold

hvor fort løper du på 60 meteren?

Nixax

Hvor fort løper du på 60 meteren?  

337 stemmer

1. 1. Hvor fort løper du på 60 meteren?

• Under 7,5
      35
    • Under 8,0
      55
    • Under 8,5
      54
    • Under 9,0
      55
    • Under 9,5
      48
    • Under 10
      25
    • Over 10
      17
    • Over 11
      10
    • Hvorfor løpe når man kan gå da?
      16
    • Soffaen er best.
      21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er fort det :) Eller spørs hvordan man ser det. Gjennomsnittlig er det fort. Konkurransesammenheng kommer det jo ann på klasser osv, men er bra nok der og.

Har løpt på litt over 8 selv. Drev en del med friidrett for noen år tilbake .. Men 800 meter var grenen mib :p 2.25 som kid husker jeg.

8030620[/snapback]

Jeg løper 600meter på 1 minutt og 26 sekkunder..

:love: Klubbrekord :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:hmm: må si jeg blir overasket(unnskyld skrivefeil) over hvor mange her som løper under 8.0

til deg som skrev at jeg burde ligge som 1. eller 2. raskeste i en gjennomsnitlig klasse.... jeg tror jeg har den 6. raskeste tiden på hele allmen VG1 på skolen min

for har en del som driver med friidrett på skolen, og en i paralellklassen min springer 60 meter på 7.4 elns, og han er j.....god i friidrett(100meter)

så når det er så mange her som løper under 8.0 på 60 meter så må det jo være mange friidretts-folk her?... :hmm: eller?

men uansett, er fornøyd med tiden min, har jo Chlatters(tror det skrives sånn :hmm: ) å greier, så jeg bør vell være fornøyd:)

men tenkte jeg skulle høre hva dere andre springer på jeg;)

Lenke til kommentar
Her er en tråd der alle kan poste sine fysiske egenskaper. Blant annet 60m resultater.

Min egen pers er vel på 8.5 har planer om å senke den ned mot 8.0 i år.

8035688[/snapback]

Enig, For å ta et eksempel var Theo Walcott(Arsenal) Englands raskeste i 7. klasse!

Og han løp på 7.2!!

At du ikke satset på 100m/60m er veldig dumt ;)

Et sykt talent!!

Lenke til kommentar

Jeg spiller fotball og liker å drive med idrett, men jeg har alltid hatt svakheter når det gjelder tempoet. Så jeg har aldri kommet under 10 blank. Men jeg har hørt at farten kommer med årene. Håper det stemmer.

Jeg er 14 år nå...

Endret av ArsEna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...