Tøffe-Tetra Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei Jeg har planer om å oppgradere pc'n min med et nytt hovedkort. Men jeg er litt uskikker på hvordan dell maskina vil reagere på dette. jeg har en dell 8400 , lga 775. intel 925x hovedkort. Det jeg lurer på er om det kan bli noen komplikasjoner? siden del ofte har fult av røre programmer lagt inn og spesialbygde hovedkort. ville det være trygt å instalere dell oem windows på nytt igjen med det nye hovedkortet? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg ahr også sett på dette tror du må skifte psu, ram og hk for å få dette til å stemme. Men veit ikke helt om det funker. Har ikke prøvd ennå, men hvis du har en kompis som har 775 socket kan du bare prøve cpu'en sin der da? Kristoffer Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 rammen fungerer å bytte, har byttet denne før med et bedre sett. psu problemene har jeg hørt at er fjernet. men jeg må vel bare prøve i noen andres hk. Lenke til kommentar
kriei2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg skal antageligvis prøve mitt hos en kompis snart så kan si ifra ossen dette går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå