Gå til innhold

Diablo 2 LOD (Gammel tråd)

Anbefalte innlegg

Noen her som gamer Diablo:p vet at det er kanskje litt old spill men er faen ma en av de beste MORPG spilla

Hva slags character var du når du spilte/spiller diablo2? og hva slags items hadde du?

Men hørt at det kommer Diablo3 og Starcraft 2 da.. men det er jo bare rykter..

men så holdte jo blizzard en pressekonferanse for TBC(WOW)-lanseringen, hvor en av journalistene spurte om de har vurderte å lage en etterfølger av Diablo (altså DIablo3) og Starcraft 2 ... så sa enav blizzardskjefene at de har begynt å tenkt på det.. ellerno..

hva tror dere?, vill Diablo 3 bli samma som WOW??

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller diablo 2, nettop starta igjen etter pause, har en level 75 fireball sorceres nå, men hadde noen 90's før ;)

Du kan kontakte meg på AgeOfConan i spillet ;)

Angående diablo 3 samme som wow, det tviler jeg på, diablo ville ikke hatt samme lyse tegneserieaktige verden med elverog orcer, de ville heller hatt en mørk og blodig verden som hadde holdt seg til menneske-characters og i motsetning til wow ville hatt en fengende historie.

Allerede laget en tråd der diablo 2 spillere kan komme sammen her

Angående det om diablo 3 og starcraft to, tror det var blizzard som sa at det neste spillet de lager(nå snakker jeg ikke om expansions) ikke vil være Et nytt warcraft spill, men enten en oppfølger til starcraft, diablo 2, eller kanskje ett helt nytt spill.

Tror heller vi kan forvente ett starcraft 2 enn diablo 3

Lenke til kommentar
kult;) har du noen nice ting eller?:p

har du en Ligthing Ama/sorc? btw? isåfall hvilken dmg haru på dem?

8033796[/snapback]

Bra og se det er flere som spiller dette spillet..

Har en lightsorc med 30+ i skade :ph34r: Har tatt en pause igjen nå da så.. er litt sånn av og på med dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok tro at det kan ta tid før noe Diablo 3 kommer. Med suksessen Blizzard har hatt med WoW, og som enda vokser planlegger de nok å tyne det de kan ut av det. Men siden de nå bygger seg opp en kapital på størrelse med BNP'en til flere små land sammenlagt kan man jo undre seg hva som blir arvtageren deres til WoW!

Lenke til kommentar

8033796[/snapback]

Nah startet å spille igjen for circa 1 uke siden så har ikke my bra, men har jo ett fullt tal rasha set på en sorceress som har 5000 fireball damage og 10000 meteordamage.

Hvordan er dine characters?

Endret av LpIsBackForYou
Lenke til kommentar

Offisielt har noen Blizzard faktisk sagt at de holder på med 3 prosjekter. Og at disse ikke har noen som helst sammenheng med WoW eller Warcraft. I tillegg har det akkuratt kommet ut en ny bokserie som omhandler The Sin War som de fleste som har spilt Diablo husker. Det skal også bli sluppet en bokserie om Starcraft.

For meg tyder dette på at de skal slippe spill i begge serier, men det er foreløpig ingen info om hvor langt de er kommet. Eller nå de skal slippes. Men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg vilt :dribble:

Lenke til kommentar

8033796[/snapback]

Nah startet å spille igjen for circa 1 uke siden så har ikke my bra, men har jo ett fullt tal rasha set på en sorceress som har 5000 fireball damage og 10000 meteordamage.

Hvordan er dine characters?

8035467[/snapback]

har en Ligthing AMA/SORC.. sorcen er i lvl 83 min tar 17k :( skulle gjerne hatt litt mer.. og ama lvl 85 tar 5k:(

men ellers så har jeg 4 stk med tradecharacter:) fikk nettopp masse ting av en dude;) han slutte:)

Offisielt har noen Blizzard faktisk sagt at de holder på med 3 prosjekter. Og at disse ikke har noen som helst sammenheng med WoW eller Warcraft. I tillegg har det akkuratt kommet ut en ny bokserie som omhandler The Sin War som de fleste som har spilt Diablo husker. Det skal også bli sluppet en bokserie om Starcraft.

For meg tyder dette på at de skal slippe spill i begge serier, men det er foreløpig ingen info om hvor langt de er kommet. Eller nå de skal slippes. Men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg vilt  :dribble:

8035690[/snapback]

samma her, håper som du sa, at det ikke blir noe sammenheng med wow eller wc ;)

men jeg tror de kommer til å ha med at du kan se fra alle vinkler(wow).. sånn oppløsning

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Jeg hadde 2 kontoer med lvl99 hardcore characters. 10 av dem var til enhver tid Sorceres med Blizzard o.l. maxet. Resten var bl.a. PK-assassin, Bowama, Javazon, PK-barb og druid.

Ang. trade så var det 1 konto, dette betyr dog at jeg ikke samla på noe dritt. Kunne lett trade meg low-lvl sets mot et item fra noe myntet på høyere levels :)

D2EXP er et enkelt, men like genialt og avhengighetsskapende spill :) Om det kommer et D3 så er jeg tilbake i gaming-verdenen :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg tok opp spillet igjen i dag. Noen andre som spiller litt.

Jeg har vært borte en stund, så jeg har ikke noe.

Tenkte jeg skulle bygge en pala. Med 20 sacrify / 20 zeal /20 fana og så litt i holy shield og litt til. Høres det greit ut?

Har spilt til lvl 99 med amazone og til 93 med barbar, men har vel aldri kommet særlig langt med pala, så får prøve litt av det

Lenke til kommentar

Jeg tok opp spillet igjen i dag. Noen andre som spiller litt.

Jeg har vært borte en stund, så jeg har ikke noe./quote]

Jeg spiller (eller spilte, har pause nå) mye diablo. Har en lvl 94 sorc, en 93 pala, en 90ish pala, 93 assa og et par retired 90-93 chars samt flere i lvl 80s som også er retired. Har hatt lvl 49 pvp barb, zealassaog kickassa og en lvl 30 charge pala. Spiller mest pvp på lvl 94 sorc da på Europe softcore non-ladder.

Lenke til kommentar

Har spilt i en god del år, tar derimot alltid store pauser som gjør at chars blir slettet, men det er ikke noe problem siden det alltid er like morsomt å starte opp igjen.

Bryr meg ikke noe særlig om items lengre, det som er gøy er å finne folk for så å lvle på normal måte på hardcore.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...