_Adler_ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg har en Sony Ericsson W810i. Lurer på hvordan man jeg utvider sms/mms-minnet på den. Sliter med at jeg stadig må slette meldinger, noe jeg ikke liker å gjøre. I skrivende stund har jeg 19 mb leding internminne, 170 sms (og noen mms lagret). Er det mulig å utvide dette minnet?! 170 sms er ikke så mange, og en sms tar neppe noe særlig stor plass. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 det er blitt gjort på en k700 og k750 blant annet, har glemt hvor og når. tror kanskje unlock.no har skrevet om det pluss i forumet her før. men du trenger ikke ha alle sms på tlf din. søk og last ned myphoneexplorer og flytt eller sikkerhetskopier sms og kontakter osv. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Myphoneexplorer, lar meg kopiere sms og mms til pc'en, hvis jeg forstår det rett? Hva er vitsen med et så lite sms og mms-minne?! Forventa å kunne lagre langt flere. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 SE har en begrensning på antal sms ja. For min del skjønner jeg ikke poenget med å ha mange hundre sms inne på tlf-en. Men som sagt har du muligheten til å bruke en pc og lagre dem der, eller hacke litt på telefonen din hvis du tør det. Fjern begrensning i SMS-kapasitet på Sony-Ericsson! Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) der ja, xpi. du vet. edit: begrenser meg Endret 29. mars 2007 av megaloman Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Har lastet ned programmet, men skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg får opp meldingen "Infernal error-Protection card error" hvis jeg åpner fila "setool2g" i Windows. Skal mappa kopieres inn på mobilen? I så fall hvor? Mobilen er tilbkobla via. USB-kabel. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Tror nok du må kjøpe SETool, kan ikke bruke cracket versjon av den. Pluss at du må også bruke en service kabel Hvis du vil kjøpe utsyt så kan det gjøres på www.unlock.no Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå