Gå til innhold

The PS3/360/Wii Song

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stakkars han som lagde det svaret til PS3 Song  :dontgetit:

8031594[/snapback]

han gjorde nok større skade for playstation en det den orginale sangen gjorde.

Tror btw at van gogh reiste frem i tid og hørte den teknosaken og det var det som gjorde at han skar øret av seg. For jeg kjenner den samme lysten nå..... :cry:

Lenke til kommentar

begge sangene sugde BIG TIME! ikke det at jeg hater wii eller 360, men jeg er ærlig en PS3-fanboy! jeg bestemte meg for PS3 leeenge før jeg hørte om hverken 360 eller "revolution". desstuen, hva er galt med PS3? overallt er det bare "DYYYR! dyyr, dydy-dy-dyyr-dyr dyyyyyr...DYR!". den er dyr, ja, OK, da, wii har dårlig grafikk og gjengir patetisk AI. de slår med dollar, jeg slår tilbake med euro (sånn omtrent), og 360 tilbyr ikke en piss til nytt gameplay. dessuten er det intet rykte at flyvende wiimotes har knust en rekke tv-er. wiihaveaproblem er en amerikansk blogg som lister opp allt mulig som har fått en kilevink, allt fra store og dyre skjermer til dyr (ja, hunder og katter). og til de som syns PS3-kontrolleren er for [bEEP] lett, TEIP PÅ ET LODD! er det vanskelig? JA, det er det! så til dere som syns PS3 suger, STFU!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg rett og slett ikke på fanboys. Hvorfor i alle dager skal man holde sånn med et produkt og hetse de andre? At folk lager sanger hvor de kritiserer et produkt og skryter av et annet, slik som her, er det jo bare sørgelig. Jeg synes at både Wii, Xbox og Playstation er gode spillkonsoller, og det er ingen grunn til å mase om hva som er best og skrike om at alle som liker det andre er noobs og wannabees.

Altså synes jeg det var en tåpelig sang, og den hadde ikke blitt mindre tåpelig om den hadde rammet Microsoft eller nintendo. TIl alle fanboys der ute: Skjerp dere! Er dere virkelig nødt til å hate alle som ikke liker det samme som dere? Kan dere ikke respektere andre sine meninger?

F.

Lenke til kommentar
JA, det er det!

8071286[/snapback]

Du svarer jo ganske enkelt på spm. ditt der ja. Er lite vits å gjøre kontrollen enda meir jalla og BRIO enn det den er allerede. I og med at Sony har ingått forlik med Immersion er det store muligheter for at noe bedre kommer i fremtiden. Blir ihverfall stas det.

Lenke til kommentar
ja er vanskelig og synes noe sånt er morosomt for de som har iq på over 80 men de som har iq på under 80 synes den morosom

8071536[/snapback]

Du har rett.. Jeg syns den er morsom, samtidig som at jeg er smart nok til at jeg nylig brukte 5k på en ny tv med Bravia panel. Xboxen ser glimrende ut der. La meg utheve; 5000,- for en 32" Sony tv med Bravia panel. Jeg har en iq på under 80.

`nuff said.

Lenke til kommentar

Melodien som de bruker i PS3 sangen er jo hentet fra en annen, meget bra sang.

The Fray - How To Save A Life.

Hørte sangen på radioen her en dag å begynte å lure på hvorfor i allverden de spilte PS3 sangen på Energy. Ifølge han programlederen er disse karene USA's svar på Coldplay.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...