Micke Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Håper dette passer sånn noenlunde i kategori-valg. Sitter med en flaske Aceton her, og lurer på om den egner seg til rengjøring av f.eks cpu/gpu, eller om den helt enkelt vil skade evt plastikk på/rundt komponenter? (husker i min barndom at jeg brukte aceton på Lego-klosser, og de smelta sammen) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Fungerer helt fint på bakelitt og metall. Aceton fordamper forferdelig fort, på godt og vondt. Ikke søl for mye og sørg for å ha gjennomtrekk. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Ok, takk for kjapt svar :smile: Skal passe på å åpne et vindu eller 2 når det blir crystal orb på gpu'n igjen! Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ERR aceton legger igjen ett fettlag oppå cpu'en hvis jeg ikke tar helt feil Isopropanol er tingen en liter koster like 30kr på shell så har du til vannkjølinga og vindusspylerne også Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Emm.. Feil! Aceton fordamper 99 % ifølge fysikk læreren min! De bruker nemlig aceton til å vaske av f. eks nedpussede plasser på biler, båter osv. Foe å være helt sikker, kan du bare bruke teknisk sprit Funker alltid (PS: ikke ta deg en slurk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå