Gå til innhold

I-Mates ultimate serie - Detaljer!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Noen som har hørt noe mer om disse i det siste?

8509115[/snapback]

Jeps, jeg har hørt noe. Som jeg alltid sier, tidspunkt for når telefoner kommer må tas med en klype salt. Så jeg sier at de telefonene som i-mate planlegger å slippe vil være i løpet av sommeren (det skal slippes noen da) og utover.

Straks offisiell info kan slippes vil jeg gjøre det på www.i-mate.no

Teknisk spec som nevnt tidligere står fremdeles ved like for Ultimate, bl.a:

Windows Mobile 6

Støtte for 3G/HSDPA

256/128 Mb ROM/RAM

FM radio

TV-Out

Wlan 802.11

etc.

I tillegg tror jeg prisingen blir bra (spørs hvor mye som distributør og forhandler putter i lomma selvsagt)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaggu stille rundt disse modellene! Og ingen ultimate i juni heller... hmm.. I tillegg ryktes det at telefonene er langt større enn det som er oppgitt på i-mate sine hjemmesider. Phonearena melder bl.a. at 8150 er 18mm tykk og 11,8cm lang. Visste det var for godt til å være sant. :nei:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ikke ut som det er så mye interesse rundt disse telefonene her, så får vel grave frem denne tråden. Har sett en del på modellene i Ultimate-serien og 7150 ser virkelig snasen ut, men har kommet frem til at den rett og slett er for stor. Så har ganske lyst på enten 5150 eller 6150 og håper i hvert fall de er kommet til august, da jeg har planer om å kjøpe ny mobil hehe.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe HTC S730, men denne ser jo ut til at er kraftig utsatt.

Forresten noen som har noen leverandør-kontakter og vet mer om når de forskjellige modellene kommer til Norge?

Lenke til kommentar

Knocksock er nok den som har best tilgang til informasjon både her og på forumet han driver.

Å utvikle mobiler av dette kaliber er ikke akkurat noe man gjør iløpet av en helg, og flere andre merker har utsatt modeller mange ganger de også.

Vurderer Ultimate serien selv, men for min del trenger jeg mobil så fort som mulig og Nokia sin E90 er jo ikke langt unna...

Forresten noen som har noen leverandør-kontakter og vet mer om når de forskjellige modellene kommer til Norge?

8908982[/snapback]

Lenke til kommentar

Synd hvis de blir utsatt... er nødt til å ha en ny telefon rimelig kjapt da min 6280 begynner å bli litt sleten. 5150/6150 er omtrent den perfekte mobiltelefon for min del, det eneste jeg kanskje kunne savnet var QWERTY-tastatur, men det er ikke så grusomt viktig. Så håper den kommer i salg snart, eller så kjøper jeg nok HTC S710 i stedet for.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Ultimate-serien er kansellert?

Så bare på denne siden : http://www.gsmarena.com/i_mate_ultimate_5150-1880.php

og der står det: Status Cancelled

Veldïg synd hvis dette er tilfellet. Ultimate-serien virket jo strålende.

edit:

Står tydeligvis bare cancelled på 5150 og 9150... Hadde veldig lyst på en 5150, men nå må jeg kanskje begynne å se meg om etter noe annet.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...