Yamato47 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Er det noen som vet hvorfor ikke alle divx-filmer lar seg spille av i windows media player etter standardinstallering av nimo codec pack? Hva må til for å kunne spille av disse andre filmene? mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Sikker på at det ikke er xvid format? Bruker ACE xodex pack med default settings og har ennå ikke funnet en div x jeg ikke klarer å kjøre... Men mener at xvid codecen må installeres separat Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Last ned gspot og se hva slags codec du trenger. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 22:13, skrev Wipeout:Sikker på at det ikke er xvid format?Bruker ACE xodex pack med default settings og har ennå ikke funnet en div x jeg ikke klarer å kjøre...Men mener at xvid codecen må installeres separat hvor får jeg tak i denne kodeken? har litt problemer med å se enkelte filmer! Nimo pack gjør at lyden på musikk vidoer blir skurrete! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå