lost^ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei! Har formatert og reinstallert min laptop, installert drivere til trådløs nettverkskort og alt det der. Problem: Når jeg surfer på nettet så kommer jeg kun inn på norske websider eks:www.vg.no. Hvis jeg prøver meg på .com , .net o.l. så søker pc'en i evighet uten resultat. Surfer via trådløst nettverkskort Jeg har: -Oppdatert windows internet explorer fra 6 til 7, uten resultat -Prøvd 2 andre drivere til mitt trådløse nettverkskort (finnes kun 3), uten resultat -Gjenopprettet standard instillingene til internet explorer, uten resultat -Slått av windows brannmur og Norton internet security, uten resultat Min PC: Dell Inspirion XPS Gen2 Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Intel® Pentium® M processor 2.26GHz 1024MB RAM Setter pris på tilbakemelding, takk på forhånd Edward- edit: Alt fungerer som det skal når jeg surfer med direkte TP tilførsel, må være noe med trådløskortet ? Endret 26. februar 2007 av lost^ Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Høres nesten ut som et ISP problem. Ring internettleverandøren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå