Hjertevarm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjøpte den brunosten som heter Krydret brunost i går. Merkverdige saker. Smakte som bolle. Godt på vafler da. Tok noen biter å vende seg til den...., men den var god. Har nesten spist den opp allerede.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Brunost som er kryddret? Dette må kjøpes og testen elsker brunost... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette må kjøpes inn og prøves... Er det Tine-produkt eller? har ikke sett det noe sted. Er det noe de bare har på "spesielle" butikker? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns den der er veldig god på kjeks Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Dette må kjøpes inn og prøves... Er det Tine-produkt eller? har ikke sett det noe sted. Er det noe de bare har på "spesielle" butikker? 8041789[/snapback] Jada. Tine-produkt. Krydret Brunost. Gul pakning. Jeg kjøpte den på Ica Maxi tror jeg... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er vel denne her dere tenker på er krydret med kardemomme blant annet (derfor den smaker bolle) Osten ble/blir (?) produsert ved Tines anlegg i Vikeså. Men er ikke å finne på tines offisielle nettsider Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Må si eg var skeptisk til brunost som var krydret. Men smake? Ja! Lenke til kommentar
zatux Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ytterst god brunost. Selges i de felste butikker på Vestlandet. Ikke så mye på Østlandet - fås vell i de største butikkene. Må kjøpe én en dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Denne kjøpte jeg her om dagen. Den er ganske god. Har brukt den til havrekjeks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå