Gå til innhold

Kjøpe Dele Pc fra komplett maks 10000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville byttet harddisk til et annet merke en Samsung.... Disse diskene går fort istykker (egne erfaringer)

8033291[/snapback]

Jeg har samsung disker, aldri no feil med dem..

Bare behold dem du.. skulle du hørt på alle som har hatt en dårlig erfaring med hardware kunne du ikke kjøpt noe..

Lenke til kommentar

Hei!

Det eneste jeg ville byttet ut i den maskinen er strømforsyningen. Jeg ville valgt en strømforsyning som er stillegående og leverer nok ampere og minst 600-700 watt. Jeg mener en god og stillegående strømforsyning er viktig for og bli 100% fornøyd med maskinen!

Lenke til kommentar

Min erfaring er at Samsung holder omtrent to år. Hadde to 40GB IDE harddisker i to forskjellige PCer, og bedde røyk nå for ikke så lenge siden. Ikke samtidig vel å merke, men de ble kjøpt samtidig.

IBM derimot (Hitachi som de heter nå) ser ut til å holde bra.

Har en 83,6GB DeskStar (kallenavn: DeathStar pga. mange døde disker) har holdt siden slutten på nittitallet tror jeg. Vi fikk den med en IBM maskin, og den surrer og går fortsatt, selv om den høres ut som om den kan eksplodere hvert sekund.

Men dagens teknologi tilsier at harddisker som det ikke er noe konkret feil med, ikke skal gå i stykker på en god del år.

Såklart avhengig av varme og bruk.

Du trenger ikke bytte ut strømforsyningen, 500W skal holde en god stund fremover.

Finner ingenting å klage på, det eneste er hovedkortet, som som nevnt ikke er den store overklokkeren. MSI sliter litt på dette punktet, så ASUS er et soleklart bedre valg med tanke på overklokking.

Og skal du overklokke bør du kjøpe raskere RAM, disse er et godt kjøp tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...