Insomniatic Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) -- Endret 19. juni 2013 av Insomniatic Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 For å få den gniste pistolen der må man jo kjøpe Donald, og sist jeg sjekka så koster det 27 kr (CMIMW), så da er vel egentlig best å kjøpe en 1 lighter til 10 kr. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 For å få den gniste pistolen der må man jo kjøpe Donald, og sist jeg sjekka så koster det 27 kr (CMIMW), så da er vel egentlig best å kjøpe en 1 lighter til 10 kr. 8030914[/snapback] Og i og med at du faktisk må ha en lighter for at lighteren skal fungere, så lønner det seg ikke uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har slettet en del off-topic. Neste person som går OT nå får seg en ferie. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 hva med å sette sammen hele pistolen igjen, borre hull foran på tuppen av pistolen, og fylle hele dritten med litt gass? 8030799[/snapback] Det fordamper? 8030864[/snapback] og trykke på avtrekkeren selvfølgelig, så det brenner. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 prøvde å fylle den med gass selv, blir en stor og fin stikkflamme ut av hølet der avtrekkern er :!: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Haha, lekker t-skjorte. Ihvertfall. Kan ikke si at jeg er veldig imponert over trikset ditt, men det er kanskje noe å vise frem for klassen? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jaja, det var vaffal totalt unyttig... Hvis da ikke alle lightere streiker untatt gassen, og ingen fyrstikker igjen, da kan vel denne metoden brukes for å starte lighteren...Men da bruker jeg heller flint stein, lettere det.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så... Hvis du er ute på tur, og mangler en lighter eller fyrstikker, kan du bare finne fram donald-pistolen og lightergassen du tilfeldigvis har med deg. Du redder nok mange med denne oppfinnelsen latterkongen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har slettet en del off-topic. Neste person som går OT nå får seg en ferie. 8031282[/snapback] Utrolig nok var det jo folk som ikke skjønte dette. Så nå ble jeg tvunget til å bruke sletteknappen og gi ferie. Jeg blir gretten av slikt og det er ikke snilt å gjøre en stakkars moderator gretten. Og ja, dette innlegget skal ikke svares på. De som har noen innsigelser på moderering er velkommen til å kommentere dette på pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå