Gå til innhold

Skal kunden ha pengene tilbake fra ødelagt produkt


Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med.

 

 

Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen.

 

 

 

MVH Espen :)

Endret av espeNaldoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med.

 

 

Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen.

 

 

 

MVH Espen :)

8029768[/snapback]

 

De har jo rett til avhjelp innenfor rimelighetens grenser, så foreløpig var tilgodelapp goodwill slik jeg ser det. Du har ikke noe umiddelbart krav på heving.

Lenke til kommentar
Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med.

 

 

Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen.

 

 

 

MVH Espen :)

8029768[/snapback]

 

Du har ikke en gang krav på å få tilgodelapp. Det du har krav på er at de tar imot produktet og sender det til rep.

Lenke til kommentar
Du har ikke en gang krav på å få tilgodelapp. Det du har krav på er at de tar imot produktet og sender det til rep.

8030089[/snapback]

for så å få det igjen når den er fikset.

Og hvis det er såpass at den må sendes inn på rep 3 ganger, så har du krav på å få hevet kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...