EspenFe Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med. Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen. MVH Espen Endret 26. februar 2007 av espeNaldoZ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med. Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen. MVH Espen 8029768[/snapback] De har jo rett til avhjelp innenfor rimelighetens grenser, så foreløpig var tilgodelapp goodwill slik jeg ser det. Du har ikke noe umiddelbart krav på heving. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Kjøpte meg en Asono MX 2gb for noen uker tilbake(22 januar). så plutselig vil den ikke funke. Jeg for ned til Spaceworld for å få tilbake pengene siden de ikke hadde den samme spilleren på lageret. Så jeg spurte om jeg fikk pengene tilbake, men de sa nei og gidde meg en tilgodelapp på 799,-. De pengene jeg skulle ha tilbake skulle jeg egentlig bruke på å oppgradere maskinen min med. Så er det kunden eller butikken som bestemmer dette ? Kan si at sjefen var ikke tilstede under samtalen. MVH Espen 8029768[/snapback] Du har ikke en gang krav på å få tilgodelapp. Det du har krav på er at de tar imot produktet og sender det til rep. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Du har ikke en gang krav på å få tilgodelapp. Det du har krav på er at de tar imot produktet og sender det til rep. 8030089[/snapback] for så å få det igjen når den er fikset. Og hvis det er såpass at den må sendes inn på rep 3 ganger, så har du krav på å få hevet kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå