WangenPs3 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei Med ny leilighet og TV så er det på tide å tenke litt på lyden. Skal ikke ha noe som er altfor hissig, men kanskje noe som hever opplevelsen av TV spill og film. Budsjettet regner jeg med at skal være på alá 3500 ca. ikke overstige 4000,-. Trenger som sagt ikke det beste av utstyr. Dynavoice F6 har jeg hørt mye bra om, så de burde kanskje tas hensyn til:) Noen som kan hjelpe med forslag til en som ikke har peiling så hadde det vært kjempefint Endret 26. februar 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjøp Dynavoice F6 og en stereoforsterker. Ellers blir det bare ett bomkjøp når du har så lite penger å rutte med Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Med andre ord: start med fronten og vent litt med høyttalere bak?! Noen forsterker å anbefale? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Egentlig bare kjøpe dedikert stereoanlegg til du har mere penger. jeg ville kjøp F6 + CAMBRIDGE 640A v.2 Da får du mye lyd pr krone Endret 26. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg ville igrunn, som du til en viss grad sa selv, begynt med Front og jobbet deg bakover. For og si det slik. Gjør det selv, og funker fint det Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er i grunn et fornuftig råd. Gjør det samme selv her, skåner lommeboka og hørselen, hehe. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Pioneer vsx 516 som forsterker, og så kan du finne noen greie fronthøytallerer og så oppgrade etter hvert. Ellers så har jo netthandelen mange gode produkter fra proson som blir auksjonert bort utrolig billig. Pioneer vsx 516 s Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg skal selge min Yamaha RX-V630 RDS som er en meget god reciver. Kanskje det kunne vært noe? Jeg syns i vertfall den er veldig god. Endret 6. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan jeg spørre hvorfor du da skal selge den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hører mest på musikk og har bare 2 høyttalere jeg bruker. Kommer ikke til å kjøpe 3 til uansett. Så da er det ikke vits med en surroundreciver. Endret 6. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå