ripset Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Men kan de straffe deg hvis du ikke deler noe? Hvis du ikke deler, så vennligst hold deg langt unna KaZaA og lignende. Nettverket er beregnet på at en deler Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du ikke deler, så vennligst hold deg langt unna KaZaA og lignende. Nettverket er beregnet på at en deler Hehe... :-) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg deler INGENTING, og bruker winmx Lenke til kommentar
3PM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg bruker Kazaa og Direct Connect. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bruker Kazaa Lite Kjappt og Greit og finner det jeg trenger Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kun FTP. Kvalitet hele veien.. Gode releaser av grupper som vet hva de driver med, stabil hastighet og man slipper å søke i evigheter. Sikkert fint det, men hvordan finner man en bra FTP-server, og ikke minst - hvordan får man axx? Tviler på at de fleste FTP-serverne er åpne for alle. Kunne du for eksempel gi meg addressa til DMG, som du nevnte? :wink: Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 "Earn the credits, know the peeps" Det er som regel ikke ftp servere med bare DMG, MP3 servere er delt inn etter datoen til rlsen ( se www.mp3hq.net ), men nok om det! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 8) Bruker FTP jeg, men brukte KaZaa før, men det krever så mye maskin Jeg bruker det av og til for å laste ned noen sanger av og til, men album.. FTP Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg bruker Winmx med Leechhammer for å stoppe slike som akzj0n :wink: . Til de store linux distroene o.l bruker jeg Dc++, begge i vakker harmoni med peerguardian. Min erfaring er at WinMx eier kazza om man skal ha Mp3 i best kvalitet og ikke bare tar til takke med 128-192. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har for så vidt sluttet å laste ned fra p2p-nett. Laster kun fra pålitelige ftp-servere, der jeg vet at de selv har rippet cd-ene. Hvis jeg liker det jeg hører så kjøper jeg det, hvis ikke, sletter jeg det, og oppfordrer mine kamerater til IKKE å kjøpe det. Slik som med The White Stripes. Vær så snill å IKKE kjøp white stripes album. Er det en ting som får artister til å fortsette å lage musikk, så er det at folk kjøper cd-ene, og vi vil ikke at white stripes skal fortsette, gjør vi vel? Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Soulseek http://www.slsk.org/ Beste alternativ siden Audiogalaxy... DC++ duger ikke hvis du leter etter undergrunn! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg deler INGENTING, og bruker winmx Det er jo ganske lammt! Det er nettopp egoister som deg som hindrer vennlig deling til alles beste. I følge DUmeteret mitt har jeg delt 29,13GB i mars og lastet ned 29,00GB. Satser på å øke uploaden i April til alles glede. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Soulseek http://www.slsk.org/ Beste alternativ siden Audiogalaxy... DC++ duger ikke hvis du leter etter undergrunn! DC duger, jo. Så absolutt. Jeg hører kun på black/death metal og punk, musikk som er rimelig sær (og nei, jeg laster ikke ned musikk fra mainstream-banda, her går det mye i undergrunn). Finnes utrolig mange personer som deler slik musikk på DC, det gjelder å bare være tålmodig og lete etter de rette hubsa. Lenke til kommentar
Flame Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke det at jeg vil ødelegge dagen for noen, men det går jo an å – hold dere fast – BETALE for nedlastbar musikk. Jeg gjør det ikke for å støtte artistene eller for å være 100 % ærlig - men for å slippe MASET med å laste ned fra andre. Jeg laster kun ned hele album (også Topp 20), med god kvalitet – når JEG vil. Selvfølgelig er det litt stress med kopibeskyttelser, manglende artister i utvalget osv. - men det får en heller leve med. Gode tjenester er Emusic.com, Musicmatch gold, msn.co.uk/music/downloads eller dotmusic.com. Men for min del kan dere gjøre akkurat som dere vil. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Soulseek http://www.slsk.org/ Beste alternativ siden Audiogalaxy... DC++ duger ikke hvis du leter etter undergrunn! DC duger, jo. Så absolutt. Jeg hører kun på black/death metal og punk, musikk som er rimelig sær (og nei, jeg laster ikke ned musikk fra mainstream-banda, her går det mye i undergrunn). Finnes utrolig mange personer som deler slik musikk på DC, det gjelder å bare være tålmodig og lete etter de rette hubsa. Good for u.. !! Jeg er på rimelig store hub'er og finner ingenting av elektronisk musikk jeg liker.. Og tro meg, I've been around... Synes Soulseek er et mye bedre alternativ for å finne musikk, men ellers går det kun på dc++.. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Denne huben skal visstnok være finfin for å finne elektronisk musikk: oldominion.kicks-ass.net Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg bruker kazaa og dc liker dc best... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 til mp3: DC++ Til alt annet: IRC og DC++ Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg bruker usenet/news, skjønner ikke hvorfor det er så få her som bruker det. Jeg laster ned i overkant av 3 mbps med min 4 mbps linje, og får tak i allt jeg måtte ønske. :smile: Det koster meg en to-tre hundre i abonnement på gode servere men er verdt det med tanke på at jeg laster ned en 5-6 gb hver dag. 8) easynews og usenteserver = gull! Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvilke hubber er best på DC ?? Bruker DC, Kazaa og nå lurer jeg på: Noen som har hørt om Easynews.com? Koster $10 i måneden, og da har de masse gøy.. Lurer på om jeg skal registrere meg der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå