Jimmy Pop Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Som dere allerede sikkert har forstått, så lurer jeg på hvilket program dere bruker. Jeg har KaZaA, DC og WinMX. WinMX suger, og hvorfor jeg ikke har slettet det, vet jeg ikke. Forresten tror jeg at jeg skal gjøre det nå. Men hva bruker dere? Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg hadde vært litt redd for å bruke KaZzAa nå... Selv om de sier at det er liten fare for at du blir tatt her i Norge , men man vet aldri. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Men kan de straffe deg hvis du ikke deler noe? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Bruker FTP, IRC og DC. Kazaa har jeg og vil jeg aldri bruke, men ikke pga frykt for å få regning. Norges lover er ikke helt like danmarks, tror de ville hatt større problemer med en slik aksjon her til lands :smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 20:12, skrev Anders Leipsland:Bruker FTP, IRC og DC.Kazaa har jeg og vil jeg aldri bruke, men ikke pga frykt for å få regning. Det er vel ingenting i veien for at antipiratene logger seg på DC og henter ned fil-listen din neste gang... LeD Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg bruker KaZaA Lite til audio/mp3 filer, DC++ til videofiler og spill/programmer og iMesh til TV-serier [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-12-07 20:20 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 20:17, skrev LeD:Det er vel ingenting i veien for at antipiratene logger seg på DC og henter ned fil-listen din neste gang... Joda, antipirater må gjerne laste ned fillista mi, men hva skal de med den? Gå til politiet og anmelde meg for å dele filer med venner? :smile: Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 20:41, skrev Anders Leipsland:Gå til politiet og anmelde meg for å dele filer med venner? :smile: Godt poeng. Da gjelder det å passe på å bare logge seg på hubber med nære venner. :smile: LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Den 2002-12-07 21:45, skrev LeD:Godt poeng. Da gjelder det å passe på å bare logge seg på hubber med nære venner. :smile:LeD Ja, jeg bruker som sagt KaZaA, og der er det jo alltid noen kjente folk som er innpå. Men jeg kan vel ingenting for at andre laster ned, kan jeg? De stjeler jo fra min maskin! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Ehm. JA JIMMY. Nei, bruk DC. Ingeting ulovlig i det... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg bruker ....... den er bra :razz: Mvh,Stian Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-12-07 19:39):Som dere allerede sikkert har forstått, så lurer jeg på hvilket program dere bruker.Jeg har KaZaA, DC og WinMX.WinMX suger, og hvorfor jeg ikke har slettet det, vet jeg ikke. Forresten tror jeg at jeg skal gjøre det nå.Men hva bruker dere? Er det noen som har noen anbefalinger? Bruker internet sider jimmy, Men eg tørr ikke legge den linken ut her. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 16:57, skrev en mann:Ehm. JA JIMMY.Nei, bruk DC. Ingeting ulovlig i det... Er ikke det ulovlig? Ehh... Nei, for all del. Det er fullt lovlig å dele filer med 1000 andre stykker i verden (les:sverige) Men selvsagt lov hvis du ikke deler NOEN filer. Og da kommer du jo, som du vet, inn på alle hubbene.. Ja. KaZaA, derimot.. Det er lov... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-12-18 19:52):Er ikke det ulovlig? Ehh... Nei, for all del. Det er fullt lovlig å dele filer med 1000 andre stykker i verden (les:sverige) Jeg deler bare Linux-distroer og andre Open source apps, og dokumenter som er gpl lisensiert, musikk av undergroundsband som ikke er signed, musikk jeg har laget selv, bilder og filmer jeg har laget selv osv :smile: godt over 1000 filer, helt lovlig. :razz: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg bruker stort sett DC. Kanskje KaZaA hvis det er bestemte enkeltfiler jeg vil ha. Synd det ikke går an å se mapper og ta hele mapper/album/progz i slengen. Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg bruker stort sett bare DC++. Konge til det meste. :smile: Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kun FTP. Kvalitet hele veien.. Gode releaser av grupper som vet hva de driver med, stabil hastighet og man slipper å søke i evigheter. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Men hvis du skal ha noe du ikke får tak i på en FTP-server da? Hva bruker du da? :-? Hvis du f.eks skal laste ned "Children of tha Anachronistic Dynasty" sitt første album "fingernails"? :-) Tviler på at du finner DEN på noen FTP-er... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Men hvis du skal ha noe du ikke får tak i på en FTP-server da? Hva bruker du da? :-? Hvis du f.eks skal laste ned "Children of tha Anachronistic Dynasty" sitt første album "fingernails"? :-) Tviler på at du finner DEN på noen FTP-er... Kazaa Men det er grupper som gir ut "sær" musikk også, DMG ripper f.eks kun metal.. Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg bruker :Kazaa, imesh, winMX, dc og bearshare... og det går ikke an å bli tatt å her i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå