Bimmelom Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Armada Ar5. Myke og lette. Selvom den er dyre, føler jeg dem var verdt pengene. Lett ! Lenke til kommentar
adidas Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Völkl Dögen, 1/2 av troublemaker vekta, og DRIT myke. 8130488[/snapback] Kjøpte meg like så godt Public Enemy jeg.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vekta har ikke så mye å si på triksene egentlig, men synes tyngre å stivere ski er litt mer stabile å lande med. Har selv seth vicious i år, var litt skeptisk til det selv men etter å ha hørt litt rundt med kompiser osv så ble det så jeg kjøpte det likevell. var litt uvant i starten men etter en stund klarte jeg triksene like enkelt med de som med skiene jeg har hatt før (troublemaker, PE og salomon 1080) og har hatt størst fremgang noen gang i år. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Völkl Dögen, 1/2 av troublemaker vekta, og DRIT myke. 8130488[/snapback] Kjøpte meg like så godt Public Enemy jeg.. 8169848[/snapback] Hehe, ditt valg. Aldri prøvd de skiene, men er de som fujative er de gode. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Public Enemy er knall gode ski. Prøvde dem såvidt en helg for 2 uker siden. Men følte at AR5 som jeg står på var bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå