Gå til innhold

Ny Wii-utgave i år

Alkjeks

Anbefalte innlegg

Det er litt tidlig med en oppgradering syns jeg, DVD er ikke noe ny teknologi og tror de kunne ha implementert det med en gang hvis de ville, men de fant vel ut at det var bedre å ha lavere produksjonskostnader og selge flere maskiner.

Bør ikke komme en ny oppgradert versjon på 2 år syns jeg, blir jo bare teit med versjonnummer på Wii som kommer en gang i halvåret. Da er det bedre at de venter til at teknologien utviklet seg så mye mer at oppgradering er "stor" nok.

Lite vits i å oppgradere den til 2 GB minne f.eks. da bør de vente til prisen på 8 GB har blitt så billlig at de kan bruke det. Og gjerne medfølgene komponent kabler. Slankere Wii ^^ og alle mulige utenkelige oppgraderinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir så ekstremt pissed når sånne ting skjer..

Samme med DS'en.. Hadde hatt den i en uke, så kommer Gamer med denne nyheten "Ny Nintendo DS på vei?"..

Argh.. Jeg er så ekstremt sur :p

Om det abre er ekstra farger, og DVD-avspilling (det kan vi som allerede har Wii skaffe oss med en softwareupdate en gang i fremtiden, sikkert :)), så er det greit.. Men om de begynner å legge til mer minne.. -___-

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare kjøpe SD kort om du ønsker mer minne? Kanskje ikke like bra som intern minne, men det er da ikke så farlig.

8032102[/snapback]

Jo, fordi man ikke kan kjøre spill fra eksternt minne men kun fra det interne. Jævelig meningsløst å måtte flytte spill fram og tilbake etterhvert som kappasiteten fylles opp.

Vi får håpe at dette kan fikses ved en senere programvareoppgradering.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Vi får håpe at dette kan fikses ved en senere programvareoppgradering.

8032191[/snapback]

Håper Nintendo er fittige på software oppdateringer ihvertfall, det trengs ;)

8032284[/snapback]

Håper Nintendo kommer opp med noe bra fitte ja :dribble:

huh? litt morsom skrivefeil fra Mala der ja :love:

Lenke til kommentar

Skulle ikke DVD avspilling bare komme til Japan da?

Mente jeg hadde hørt noe slikt... :hmm:

Bryr meg ikke egentlig, DVD avspilling bruker jeg PC'en til, desuten tar det vel ikke lang tid før det kommer en uofisiell mediaplayer til Wii som kan spille DVD'er :yes:

Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Så lenge prisen ikke går opp, ser jeg ikke noe negativt i at Wii får muligheten til å spille av DVD-plater. Dette er bare positivt for oss som ikke har en dvd-spiller - og som vurderer å skaffe oss en Wii! (Min gamle, trofaste DVD-spiller aka Xbox gikk heden for noen mnd sida..)

Lenke til kommentar

Hvis de venter litt kan de jo f.eks. legge til 802.1N støtte på den. Men selv da er det for lite "forskjell" til at en ny Wii kan forsvares.

Tipper at det bare er "rykter" og at en ny Wii ikke vil finnes i Europa på en god stund. Ikke før julesalget iallefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...