unwill Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er litt tidlig med en oppgradering syns jeg, DVD er ikke noe ny teknologi og tror de kunne ha implementert det med en gang hvis de ville, men de fant vel ut at det var bedre å ha lavere produksjonskostnader og selge flere maskiner. Bør ikke komme en ny oppgradert versjon på 2 år syns jeg, blir jo bare teit med versjonnummer på Wii som kommer en gang i halvåret. Da er det bedre at de venter til at teknologien utviklet seg så mye mer at oppgradering er "stor" nok. Lite vits i å oppgradere den til 2 GB minne f.eks. da bør de vente til prisen på 8 GB har blitt så billlig at de kan bruke det. Og gjerne medfølgene komponent kabler. Slankere Wii ^^ og alle mulige utenkelige oppgraderinger. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg blir så ekstremt pissed når sånne ting skjer.. Samme med DS'en.. Hadde hatt den i en uke, så kommer Gamer med denne nyheten "Ny Nintendo DS på vei?".. Argh.. Jeg er så ekstremt sur Om det abre er ekstra farger, og DVD-avspilling (det kan vi som allerede har Wii skaffe oss med en softwareupdate en gang i fremtiden, sikkert ), så er det greit.. Men om de begynner å legge til mer minne.. -___- Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan du ikke bare kjøpe SD kort om du ønsker mer minne? Kanskje ikke like bra som intern minne, men det er da ikke så farlig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Kan du ikke bare kjøpe SD kort om du ønsker mer minne? Kanskje ikke like bra som intern minne, men det er da ikke så farlig. 8032102[/snapback] Jo, fordi man ikke kan kjøre spill fra eksternt minne men kun fra det interne. Jævelig meningsløst å måtte flytte spill fram og tilbake etterhvert som kappasiteten fylles opp. Vi får håpe at dette kan fikses ved en senere programvareoppgradering. Endret 26. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Vi får håpe at dette kan fikses ved en senere programvareoppgradering. 8032191[/snapback] Håper Nintendo er flittige på software oppdateringer ihvertfall, det trengs EDIT: Liten leif her Endret 26. februar 2007 av Mala Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Vi får håpe at dette kan fikses ved en senere programvareoppgradering. 8032191[/snapback] Håper Nintendo er fittige på software oppdateringer ihvertfall, det trengs 8032284[/snapback] Håper Nintendo kommer opp med noe bra fitte ja huh? litt morsom skrivefeil fra Mala der ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja jobber man rundskift så jobber man rundskift Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Skulle ikke DVD avspilling bare komme til Japan da? Mente jeg hadde hørt noe slikt... Bryr meg ikke egentlig, DVD avspilling bruker jeg PC'en til, desuten tar det vel ikke lang tid før det kommer en uofisiell mediaplayer til Wii som kan spille DVD'er Endret 26. februar 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ser ut som ytterst få vil ha DVD avspilling, og Nintendo er jo ikke dumme. Hvis de lanserer den vil det være mer... så mye at folk vil vurdere å skaffe seg en ny en, slik som det var med DS Lite. Hva kan det være... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så lenge prisen ikke går opp, ser jeg ikke noe negativt i at Wii får muligheten til å spille av DVD-plater. Dette er bare positivt for oss som ikke har en dvd-spiller - og som vurderer å skaffe oss en Wii! (Min gamle, trofaste DVD-spiller aka Xbox gikk heden for noen mnd sida..) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skjønner ikke helt hva mer de kan endre på utenom DVD-avspilling(og alt det inkluderer, aka media center) og mer minne. Man får den nesten ikke mindre eller mindre strømforbrukende. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så teit, hvem er det vel ikke som har dvd-spiller fra før av? Hvordan kvaliteten er på denne er jeg svært skeptisk til!! Hva slags utganger har en Wii?scart, composite og komponent? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Trenger du mer? Trenger ikke digitalsignal på DVD (480). Component klarer DVD formatet med glans. Er heller kvaliteten på spilleren det kommer an på. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 haha synd for de som allerede har kjøpt en wii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 haha synd for de som allerede har kjøpt en wii 8040049[/snapback] Hadde nok aldri funnet på å bruke Wii som dvd spiller uansett. Den har ikkje for optisk utgang ser du. Dessuten får eg dvd spilleren min denne uka også Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kansje det blir som med Xbox360, at det kommer en Wii Basic og en Wii Premium Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Kansje det blir som med Xbox360, at det kommer en Wii Basic og en Wii Premium 8040643[/snapback] Vi har allerede en "basic" Wii og den neste kan vi jo kalle en slags "premium-versjon" Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis de venter litt kan de jo f.eks. legge til 802.1N støtte på den. Men selv da er det for lite "forskjell" til at en ny Wii kan forsvares. Tipper at det bare er "rykter" og at en ny Wii ikke vil finnes i Europa på en god stund. Ikke før julesalget iallefall Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette har jo vært bestemt flere måneder før Wii releasen i Europa da. Nintendo sa at det kom en utgave i løpet av 07. med DVD-avspilling Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper de setter inn et vanlig nettverkskort også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå