saluttknall Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei alle sammen! Denne tråden fikk jeg innspirasjon til fra bokforumet der det var en tråd som het: Hva leser du nå og hvordan går det liksom. Her kan du fortelle hvilken musikk du hører på akurat nå. Okay? Jeg hører på queens Fat bottomed girls som er en rocka knalllåt av dimensjoner. Ingen låt er så kul som denne. Men fortell meg nå, hva hører du på akurat nå så ville det bli en knalltråd okay? Flott, da skriver du her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sånne tråder har blitt laget flere ganger før, men de har blitt stengt, fordi de er telletråder uten noe spesielt poeng Lenke til kommentar
Sebblom Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 akkurat nå hører jeg på tribe called quest (jazz-rap) sangen, ikke helt ukjent, heter award tour, og er ekstremt bra noe sånt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Musikk er mer et mer abstrakt medium enn litteratur og er vanskeligere å skrive konkret om uten at det utvikler seg til en rein telletråd. Et alternativ til denne tråden er musikkafeen, så benytt den til små og store ting i musikkverdenen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg