Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor så mange grønne audi allroads? Ufin farge

Anbefalte innlegg

Hei,

Er i disse dager på utkikk etter brukt Audi Allroad. Jeg er selv rimelig autofil, og mener seg jeg vet hva en fin bil er selv om dette er utrolig subjektivt. Men etter å ha sett igjennom mange forskjellige bruktbiler (Allroad) på blant annet Finn.no, må jeg stille meg uforståelig til hvor mange grønne biler det er. Etter min mening er jo dette en skikkelig stygg farge på en slik bil. Hva mener dere om dette? Jeg kan bare ikke forstå at folk med innsikt kan kjøpe en bil med en slik farge...

Er det andre her ute som er helt i mot meg og synes dette er en fin farge?

For bilder se feks. her.

Det gjelder foresten 2.7T.

På forhånd takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg fant så veldig mange grønne, men er enig i at det er en litt kjedelig farge.

Men alt er relativt, finnes biler som kler grønt og det finnes biler som ikke kler det.

Men Audien kledde det ihvertfall ikke, Jaguar kansje men ikke Audi. Blir feil.

Svart A4 med S styling :love: Den er fet, syns btw nesten alle svarte Audier er kule, og blåe... Audi TT

Lenke til kommentar

Har jeg sagt den er til meg? For det andre er jeg ikke nitten lenger. For det tredje handler posten om hvorfor det er så mange grønne allroader der ute, og hvorvidt det er andre som deler min mening eller om folk syns det er en fin farge. Folk må jo nesten mene det siden de kjøper med denne fargen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...