Anterialis Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei, Er i disse dager på utkikk etter brukt Audi Allroad. Jeg er selv rimelig autofil, og mener seg jeg vet hva en fin bil er selv om dette er utrolig subjektivt. Men etter å ha sett igjennom mange forskjellige bruktbiler (Allroad) på blant annet Finn.no, må jeg stille meg uforståelig til hvor mange grønne biler det er. Etter min mening er jo dette en skikkelig stygg farge på en slik bil. Hva mener dere om dette? Jeg kan bare ikke forstå at folk med innsikt kan kjøpe en bil med en slik farge... Er det andre her ute som er helt i mot meg og synes dette er en fin farge? For bilder se feks. her. Det gjelder foresten 2.7T. På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan ikke si jeg fant så veldig mange grønne, men er enig i at det er en litt kjedelig farge. Men alt er relativt, finnes biler som kler grønt og det finnes biler som ikke kler det. Men Audien kledde det ihvertfall ikke, Jaguar kansje men ikke Audi. Blir feil. Svart A4 med S styling Den er fet, syns btw nesten alle svarte Audier er kule, og blåe... Audi TT Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Ja skal se på en svart i mårra, desidert den beste fargen syns jeg Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er veldig mye plast på disse bilene. Da velger man gjerne en dus farge som kamuflerer all plasten. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bil til 350 lapper nå du er 19..? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bil til 350 lapper nå du er 19..? 8031085[/snapback] Er tydeligvis noen som har det Lite tips: Sky 2.5 V6 TDI motoren som pesten, denne vil du ikke ha. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Har jeg sagt den er til meg? For det andre er jeg ikke nitten lenger. For det tredje handler posten om hvorfor det er så mange grønne allroader der ute, og hvorvidt det er andre som deler min mening eller om folk syns det er en fin farge. Folk må jo nesten mene det siden de kjøper med denne fargen... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Smaken er som en anatomisk korrekt utformet gluteus maximus; delt. - Gammelt ordspråk, fritt fra min far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå