Gå til innhold

Trenger anbefaling av fjernkontroll til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-07 23:20, skrev bebbetufs:

Problemet er at jeg ikke kan finne dem hos andre butikker. Fjernkontrollen jeg har mest lyst på er denne:
Noen som har prøvd den og vet hvordan den er?

Takk


 

Den har jeg og den virker helt perfekt!

 

Hvis du laster ned girder da...

( http://www.girder.nl/ )

 

Bare send meg en privet melding eller spør han fyren som driver sia hvis du sitter fast eller lurer på noe.

 

+++ Anbefales!!!! +++

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 21:14, skrev bebbetufs:

Noen som har noen erfaringer fra vendur.no? Jeg blir litt skeptisk når jeg ikke fant noe informasjon om firmaet på siden, og når de bare godtar forskuddsbetaling.


Bernhard


 

Ja du kan stole på de.

 

veldig trivelig fyr og hvis du trenger bevis så se her:

 

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...llerid=10757277

 

Tror det skulle holde jeg...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 19:46, skrev gh3tt0:

Jeg vet ikke om de er kompatible, men de sleger ihvertfall universal-fjernkontroller til litt over 50,- på Claes Ohlson (sikkert feil stavemåte), og den funker fett både på TV'n og CD'n min.


 

Hvis du skal få det til å virke så er det bare og ha en standard infarød motaker som plugges inn i seriell-posrten (f.eks de som følger med TV-kort). Og en vanlig TV/Uneversial kontroll. Så er det bare å bruke girder og sette på driveren ved å klikke på settings > Plugins og huke av NEC/AST/IBM.

 

Jeg har en Philips Uneversial TV-kontroller for philiphs TV'er som jeg bruker. Fant ut at Girder tok i mot signaler fra TV-kontrollen ved at noen så på TV mens jeg satt ved data'en. Så tok jeg esken fra et gammelt PinnacleTV-kort som jeg hadde levert og fått pengene tilbake for fordi det ikke virka, og fant en Infarød motaker som plugges inn i seriellporten.

 

Så fikk jeg lyst til å prøve og satt dette opp på en gamlere PC og etter en liten stund virket det perfekt!

 

Så nå har jeg fjernkontroll til både den gamle PC'en og den nye!

 

Likevell vil jeg anbefale AST-kontrolleren på vendur fordi den har mange knapper med symboler og fordi det føger med IR-motaker osv...

 

[ Denne Melding var redigert av: megavolt på 2002-12-08 02:02 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...