Gå til innhold

k800i problemer og erfraringer

baakind

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av en k800i. Det eneste som irriterer meg litt med den er at den har joystick, noe som har vært ett problem med SE opp igjennom årene.

Noen som har hatt den en stund, som kan svare på om de har klart å videreutvikle denne joysticken slik at den ikke klikker helt etter et par måneders bruk ? :ohmy:

har også tenkt litt på n73, men hører mye fælt om at den er så treg osv :dontgetit:

er åpen for forslag :)

på forhhånd takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å gå til innkjøp av en k800i. Det eneste som irriterer meg litt med den er at den har joystick, noe som har vært ett problem med SE opp igjennom årene.

Noen som har hatt den en stund, som kan svare på om de har klart å videreutvikle denne joysticken slik at den ikke klikker helt etter et par måneders bruk ?  :ohmy:

har også tenkt litt på n73, men hører mye fælt om at den er så treg osv  :dontgetit:

er åpen for forslag :)

på forhhånd takk :D

8029312[/snapback]

Jeg har denne, hadde k750i før 800, og der gikk joysticken i stykker, hatt 800 en god stund nå og ikke hatt noe som helst problem med den...

Lenke til kommentar
ja vi får håpe det :) får nemlig k800 for 1300 kr hvis jeg binder abbonementet 1 år til, så syntes ikke det hørtes så ille ut :)

8045707[/snapback]

Ok jeg fikk den for 1100 med abbo for en del mnd siden, så siba selger den for 995 med abbo :cool:

8048580[/snapback]

fikk den for 999 :)

og må legge til at jeg er veldig fornøyd med den, spesielt kameraet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...