Bambus2 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg lurer på hva som er det beste programmet til å finne mp3-musikk? Og hvordan blir jeg kvitt popups greit og billig?? Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Bambus2 skrev (2002-12-07 19:37):Jeg lurer på hva som er det beste programmet til å finne mp3-musikk? Og hvordan blir jeg kvitt popups greit og billig?? Kjøpe CDer i butikken og rippe dem til mp3/ogg? Jeg hinter også litt til retningslinjene på forumet, de kan du lese her. For deg er punkt #5 mest aktuelt. Snippe: "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller." Lenke til kommentar
Cool Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Popup kan du stoppe med Free Surfer MK2 Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Med KaZaa Lite kan du laste ned det meste av mp3s. Bare pass på at du ikke laster ned copyrighted musikk... Lenke til kommentar
hce Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Quote: Cool skrev (2002-12-07 20:08):Popup kan du stoppe med Free Surfer MK2 Opera har også en funksjon som stopper all popups, finnes i Opera versjon 6.0 og høyere. Anbefaler Opera 6.05, da 7.0 er i betafasen fortsatt. http://www.opera.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå