scribbleh Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 noen som har denne boksen? viker kult å spille gears med tastatur og mus. :!: så tenkte jeg å kjøpe en sånn VGA kabel så jeg kan spille på pc skjærmen for tv'n min suger balle Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Tastatur? Mus? PC skjerm? Er det ikke da bedre å faktisk spille PC Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mye billigere med 360. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Sant nok, men som det så fint heter La menn være menn, la konsoll være konsoll, konsoll skal spilles med kontroll... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I følge flere tester er den ikke særlig god å bruke da spillene ikke er designet for mus og tastatur, og det ble noe helt annet enn å spille PC-spill. La menn være menn, la konsoll være konsoll, konsoll skal spilles med kontroll... 8032547[/snapback] Jorchi har skjønt det! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Å spille Gears of War med mus og tastatur kunne jeg ikke tenkt meg engang. Å spille FPS med mus funker sikkert bra, men GoW (tredjepersons) suger balle med mus. Min mening altså, ellers så støtter jeg Jorchi, "La menn være menn, la konsoll være konsoll, konsoll skal spilles med kontroll..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå