Leo_ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Mange sykler har en sikkerhetsfunksjon som legger inn senere tenning på de lave girene. Dette reduserer effekten for å hindre utilsiktede wheelies. Jeg har en Honda VTR SP-1. Selv om den har over 20hk mer enn VTR Fire Storm, kom F'en jeg hadde lettere opp på hjulet. På min 99' F kunne jeg legge meg helt ned på tanken og gi full gass. Når jeg passerte 40km kom sykkelen opp, og holdt jeg gassen ville jeg gått på rygg. Dette gjør ikke min 00' SP-1. F'en hadde Dynajet og Tyfoon slip-ons, SP-1 har Mura RS3. SP-1 går bedre, men jeg må nesten se på speedometret for å se det, F'en føltes kvikkere, spesiellt på lave gir og turtall. Derfor har jeg tenkt å kjøpe en G-Pack, for å bli kvitt en ev. effektbegrensning på lave gir. Er det noen her med PERSONLIGE erfaringer fra G-Pack? Tro'ere og synsere trenger ikke svare. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Svar fra Bombaystrom på mc-forumet.no: Jeg har satt G-Pack på min DL650, og det føltes som en ny sykkel. Mye mer krefte i bunn og mellomregister, virker som om motoren går mye lettere og ledig enn før jeg satt den på. Et stort pluss er at den også bruker mindre bensin. Så jeg vil anbefale det på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå